10 زیبایی باور نکردنی که در غار ها پنهان شده اند

به گزارش وبلاگ لاوان، بسیاری از عجایب طبیعی در اطراف ما وجود دارد ، اما در مورد اینکه چه چیزی در زیر ما است ؟ وقتی کسی سعی می‌کند عمیق‌تر برود ، کل دنیاهای جدید باز می‌شوند. و تنها یک نفر می‌تواند تصور کند که چند گنج مخفی در آنجا وجود دارد . این ده غار بزرگ را که یک‌بار در یک تجربه مادام العمر قول داده بودند ، بررسی کنید !

10 زیبایی باور نکردنی که در غار ها پنهان شده اند

10. فلوت رید ، Guilin ، Guangxi ، چین
یک غار سنگ آهک طبیعی بسیار محبوب است و در 1200 سال احتمالا ً قدیمی‌ترین جاذبه زمین است . این واقعا ً در حال وزیدن است - فقط نگاه کنید به همه آن درخشش ! البته رنگ بدن، قهوه‌ای روشن است و اثر جریان یک نتیجه از نور چند رنگ است . با این حال ، سایت قابل‌توجه است و شما می‌توانید احساس کنید که در یک wonderland زیرزمینی هستید .
هزاران سال پیش ، این مکان در زیر اقیانوس پنهان شده‌بود . پس از آنکه سطح آب جاری شد ، یک چشم‌انداز شگفت‌انگیز آشکار شد . این جزیره شامل غارها ، دره‌ها ، کوه‌ها و رودخانه لی است . این غار 240 متر ( 787 فوت ) است و گردشگران می‌توانند ستون‌های آن ، اشکال صخره‌ای و stalactites را کشف کنند که اغلب آن‌ها حتی نام دارند . مسافرت حدود یک ساعت طول می‌کشد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را فراهم می‌کند !
چرا به آنجا می‌روی ؟
سایت جالب Geologically یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری در Guilin است .
9. غار Fingals ، اسکاتلند
یک ساختار بسیار مرموز در Staffa ، در درونی اسکاتلند ، یک شگفتی طبیعی واقعی است . ستون‌های hexagonally jointed که هزاران سال پیش توسط جریان گدازه ایجاد شدند، این شکل‌گیری صخره غیرمعمول را تشکیل دادند . بومیان آن را غار melodic می‌نامند ، به خاطر که در اثر امواج ایجاد شده‌اند . صداهای وهم اور ، حس یک کلیسای جامع را ایجاد می‌کند و حتی از بسیاری از هنرمندان ، نویسندگان و آهنگسازان ، از جمله آگوست strindberg ، فلیکس مندلسون و پینک فلوید الهام‌گرفته است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این منطقه واقعا ً زیبا و دارای میراث تاریخی غنی است . در همین حال ، غار یکی از معروف‌ترین نقاط اینجا است .
8. Grotta Palazzese ، Polignano ، Mare ، ایتالیا
روستای ماهیگیری در آپولیا خود مکان بسیار جالبی برای بازدید از ایتالیا به شمار می‌رود . در همین حال ، رستوران که در یک غار در کنار دریا نصب شده‌بود یکی از معروف‌ترین و مطلوب‌ترین مکان برای شام خوردن در اینجا است . در واقع ، غار سنگ آهک به عنوان یک نقطه برای برگزاری رویداده‌ای مختلف از دهه 1700 تهیه شده‌است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
یک رستوران بسیار رمانتیک ، سرگرم کردن میهمانان خود با غذاهای مخصوص ، غذای دریایی تازه ، و لیست طولانی . همه چیزهای خوب که غذاهای ایتالیایی را می‌سازند در اینجا یافت می‌شوند .
7. غار در Algarve ، پرتغال
جنوبی‌ترین منطقه این کشور خط ساحلی قابل‌توجهی دارد که از غارهای سنگ آهک دیدنی و غارهای مصنوعی غنی است . خطوط ساحلی را می‌توان در یک تور قایق به دست آورد : سواحل مانند Ponta دا Piedade که به خاطر برج‌های سنگی معروف است ، بهتر است از آب نزدیک شوند . این غارها هم می‌توانند در هنگام پیاده‌روی در ساحل دیده شوند و از آن‌ها دیدن کنند . در Algarve Seafaris گردشگر از بزرگ‌ترین غارها بازدید می‌کنند و خط ساحلی چشمگیر را کشف می‌کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
چیزهای زیادی برای اکتشاف در خط ساحلی وجود دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنند . سفر دریایی Algarve Seafaris گردشگران را از مارینا de و albufeira جمع‌آوری می‌کند . از طرف دیگر ، فرد می‌تواند به تنهایی سفر کند و سفر تفریحی در ساحل داشته باشد .
6. آبشار Gorge Gorge ، Tannourine ، لبنان
که به نام غار سه پل معروف است ، در واقع یک شگفتی طبیعی شگفت‌انگیز است . آبشار که با ذوب یخ ایجاد می‌شود که در کوه لبنان جریان دارد ، 255 متر ( 837 متر ) از ارتفاع سه پل Chasm - یک تشکیل سنگ آهک را می‌ریزد . زمین شناسان ادعا می‌کنند که این صخره در حدود 160 میلیون سال قدمت دارد ، به این معنی که در دوره ژوراسیک زمانی که دایناسورها در زمین سرگردان بودند وجود داشت . امروزه این یک جاذبه توریستی محبوب است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
یک شگفتی طبیعی واقعی ، ارائه یک پیاده‌روی ماجراجو ، دیدگاه‌های عالی و تجربه فراموش‌نشدنی . با این حال توصیه می‌شود که به شدت مراقب باشید چون صخره‌ها لغزنده هستند و صخره تا حدودی شکننده است . بنابراین مجاز به ایستادن بر روی پل برای گروهی از مردم نیست .
5. غارهای یخی مندنهال ، جونیو ، آلاسکا ،
آمریکا
ما در مورد بسیاری از غارهای یخی در سراسر جهان نوشته شده‌ایم ، اما این وب غارهای واقع در زیر یک یخچال در آلاسکا واقعا ً یکی از زیباترین معابد است . غارهای Spacious با یخ آبی احاطه شده‌اند ، که در حال ذوب شدن است ، در نتیجه باعث ایجاد فنر می‌شود، که در این دنیای زیرزمینی جریان می‌یابد و باعث می‌شود که به طور مرموز جذاب به نظر برسد . با این حال آب و هوای کره زمین را تهدید می‌کند که این شگفتی طبیعی را از بین ببرد ، بنابراین از آن بازدید کنید تا اینکه خیلی دیر شود .
چرا به آنجا می‌روی ؟
یکی از زیباترین سیستم‌های غار یخی در دنیا . جونیو یک مقصد گردشگری محبوب است که فعالیت‌های فراوانی در فضای باز و دیدگاه‌های عالی به خاطر طبیعت غنی و تاثیرگذار آن فراهم می‌کند .
4. غارهای بوتا ، Gombak ، مالزی
این تپه یک مکان مقدس مشهور است که همچنین یک مجتمع معبد که در غارها پراکنده شده‌اند را نیز مشخص می‌کند . علاوه بر زیبایی طبیعی ، مجسمه‌ها و ساختمان‌های بلند و زیبای هندو در درون غارها تجربه مرموز و مرموز ایجاد می‌کنند . اگرچه این غارها حداقل 400 میلیون سال قدمت دارند ، اما این مکان مذهبی تنها در اواخر قرن 19 تاسیس شده‌است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این یک پاپ است

به "10 زیبایی باور نکردنی که در غار ها پنهان شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 زیبایی باور نکردنی که در غار ها پنهان شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید