50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، سید پرویز فتاح در حاشیه سفر به مازندران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:وظیفه کمیته امداد رسیدگی به حال محرومان است.

50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می گردد

وی اضافه کرد:در شرایط کنونی باید بیشتر به نیازمندان رسیدگی کرد گفت: برای حمایت این افراد باید تمرکز به درآمد و هزینه ها بیشتر گردیده و برای موفقیت باید مشارکت مردمی را افزایش داده، ارتباط با خیران و حامیان را بیشتر کنیم و با اعتمادسازی به مردم نزدیک تر شویم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه برای مسکن مددجویان اقدامات موثری صورت پذیرفته است و 50هزار واحد مسکن مددجویی تا سرانجام سال جاری به مددجویان واگذار می گردد ، ادامه داد:10هزار واحد مسکن با مشارکت سپاه برای مددجویان در روستاها ساخته می گردد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 14درصد به مستمری مددجویان اضافه گردید،گفت:این امر با همکاری دولت ،مجلس و مسئولان کشور انجام گردیده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تا سرانجام مهر ماه سال جاری تمامی متقاضیان در نوبت حمایت ،تحت پوشش کمیته امداد در می آیند ،اضافه کرد:طی دو ماه آینده وام کارگشایی به همه متقاضیان تحت حمایت پرداخت می گردد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وظیفه سنگینی به عهده ما قرار گرفته است، گفت:با همدلی مردم و مسئولان می توانیم به اهداف خود دست یابیم و با حمایت دولت از کمیته امداد، بودجه ما تا مرداد ماه سال جاری 100 درصد پرداخت گردیده است.

فتاح با اشاره به اینکه ساز و کار اشتغال به نحو منطقی آماده گردیده است ، گفت:به 200هزار مدجو در سال جاری تسهیلات اشتغال پرداخت می گردد، همچنین 40 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان واگدار می گردد و 10 هزار واحد نیز با مشارکت سپاه در روستاها ساخته خواهد گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هزار واحد مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید