آخرین وضع تزریق دُز سوم واکسن کرونا به ایثارگران

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید آخرین وضع تزریق دُز سوم واکسن کرونا را برای ایثارگران بیان کرد.

آخرین وضع تزریق دُز سوم واکسن کرونا به ایثارگران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ لاوان به نقل از ایثار، دکتر عبدالرضا عباسپور در مورد ایثارگرانی که در نخستین مرحله تزریق دُز سوم واکسن کرونا واکسینه می شوند، گفت: تمامی ایثارگران بالای 60 سال، جانبازان 50 تا 70 درصد، جانبازان شیمیایی شدید و میانه و تمام ایثارگران صعب العلاج مشمول دریافت دُز سوم واکسن کرونا هستند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: واکسیناسیون مرحله سوم از هفته گذشته برای ایثارگران شروع شده است و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ها جهت هماهنگی های لازم برای تزریق واکسن با ایثارگران تماس می گیرند.

وی با اشاره به شیوه نامه های زمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره زمان دریافت واکسن گفت: افرادی که پیش از این با واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات واکسینه شده اند می توانند بعد از گذشت 4 ماه از تزریق دومین دُز واکسن و افرادی که واکسن های اسپوتنیک وی و آسترازنکا را دریافت نموده اند پس از گذشت 6 ماه می توانند نسبت به دریافت سومین دُز واکسن کرونا اقدام نمایند و هیچ کدام از این گروه ها محدودیتی برای نوع واکسن دُز سوم نخواهند داشت و به انتخاب خود می توانند دُز سوم را از بین واکسن های موجود تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آخرین وضع تزریق دُز سوم واکسن کرونا به ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضع تزریق دُز سوم واکسن کرونا به ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید