برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشگاه های آمریکا در شرایط کرونایی

به گزارش وبلاگ لاوان، با انتها یافتن ترم بهار، دانشگاه های آمریکا جشن فارغ التحصیلی 2021 دانشجویان خود را به شیوه های حضوری و مجازی برگزار می نمایند.

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشگاه های آمریکا در شرایط کرونایی

به گزارش وبلاگ لاوان، با گذشت دو ترم کرونایی، دانشگاه های دنیا همچنان فعالیت خود را به صورت مجازی دنبال می نمایند. این روزها که انتها ترم بهاری است، دانشگاه های آمریکا در حال برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خود هستند.

شیوه برگزاری این جشن نیز به تصمیم هر دانشگاه بستگی دارد. بعضی از دانشگاه ها جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خود را به صورت حضوری، و بعضی دیگر به صورت مجازی برگزار کردند.

این در حالی است که واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در آمریکا شروع شده. به نحوی که اغلب دانشگاه های این کشور قصد دارند ترم پاییز را به صورت حضوری برگزار نمایند.

دانشگاه هاروارد(Harvard)

جشن فارغ التحصیلی دانشگاه هاروارد در تاریخ 27 ماه مه صرفا به صورت مجازی برگزار می گردد. البته مسئولان این دانشگاه قول داده اند که در آینده ای نزدیک، کلاس های حضوری این دانشگاه مجددا برگزار گردد.

موسسه فناوری ماساچوست(MIT)

این دانشگاه نیز جشن فارغ التحصیلی خود را به صورت مجازی برگزار می نماید. البته دانشگاه ام آی تی از هم اکنون وعده داده که جشن 2022 را به صورت حضوری برگزار کند.

دانشگاه سینسیناتی(Cincinnati)

دانشگاه سینسیناتی بزرگترین جشن فارغ التحصیلی خود در تاریخ این دانشگاه را به صورت حضوری برگزار کرد.

رئیس دانشگاه سینسیناتی گفت: کلاس فارغ التحصیلی 2021 دانشگاه سینسیناتی یک رکورد شکنی در تاریخ این دانشگاه محسوب می گردد. چراکه 6 هزار و 886 دانشجو، 7 هزار و 225 مدرک کسب کردند.

دانشگاه براون(Brown)

این مراسم برای دانشجویان فارغ التحصیل به صورت حضوری برگزار گردید ، خانواده ، دوستان و دیگران نیز توانستند این مراسم را به صورت مجازی تماشا نمایند.

مراسم فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و دانشکده پزشکی جداگانه برگزار گردید و پس از آن دو مراسم جداگانه در دو نوبت برای باقی دانشجویان برگزار گردید.

دانشگاه مونتانا(Montana)

دانشگاه مونتانا جشن فارغ التحصیلی خود برای دانشجویان 2020 و 2021 میلادی را به صورت حضوری برگزار کرد. در جشن این دانشگاه، خانواده ها نیز اجازه حضور داشتند.

دانشگاه واشبرن(Washburn)

دانشگاه واشبرن مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خود برای مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را به صورت حضوری برگزار کرد.

در این جشن، هر دانشجوی فارغ التحصیل اجازه داشت تعدادی مهمان دعوت کند. البته هم دانشجویان و هم مهمانان ملزم به ماسک زدن بودند.

دانشجویان تنها اجازه داشتند به هنگام دریافت مدرک خود ماسک را بردارند.

دانشگاه میامی(Miami)

دانشگاه میامی در مراسم حضوری این جشن به 4 هزار و 800 فارغ التحصیل مدرک اعطا کرد.

این مراسم در طول سه روز و در یک فضای باز برگزار گردید. تمامی افرادی که قادر به حضور فیزیکی در این مراسم نداشتند، توانستند به صورت مجازی و به صورت مستقیم این جشن را دنبال نمایند.

دانشگاه دوک(Duke)

این دانشگاه در راستای انگیره بخشی به دانشجویانی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند، از جان لجند(John Legend) خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی برای سخنرانی در این جشن دعوت کرد.

این مراسم به صورت حضوری در فضای باز یک ورزشگاه برگزار گردید و طبق اعلام دانشگاه دوک، یک مدرک افتخاری نیز به جان لجند اعطا شد.

دانشگاه نورث ایسترن(Northeastern)

جشن فارغ التحصیلی این دانشگاه نیز به صورت حضوری برگزار گردید. اما به دلیل محدودیت های کرونایی، دوستان و خانواده دانشجویان فارغ التحصیل شده امکان حضور در جشن را نداشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشگاه های آمریکا در شرایط کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشگاه های آمریکا در شرایط کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید