تزریق 1.3 میلیون واکسن کرونا در کرمانشاه، گیلانغربی ها در صدر واکسیناسیون

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از تزریق 1.3 میلیون دوز واکسن کرونا در استان اطلاع داد و اضافه نمود: در حال حاضر بیش از 55.5 درصد جمعیت هدف استان (افراد بالای 18 سال) دوز اول واکسن را دریافت نموده اند.

تزریق 1.3 میلیون واکسن کرونا در کرمانشاه، گیلانغربی ها در صدر واکسیناسیون

دکتر ابراهیم صبور در گفت و گو با وبلاگ لاوان، با اشاره به فرایند مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: تا به امروز بیش از یک میلیون و 770 هزار دوز واکسن تحویل استان شده است.

وی از تزریق یک میلیون و 320 هزار دوز واکسن در استان اطلاع داد و اضافه کرد: از این تعداد بیش از 852 هزار دوز آن مربوط به نوبت اول است و بیش از 476 هزار دوز آن مربوط به نوبت دوم تزریق واکسن کرونا است.

صبور جمعیت هدف در رده سنی بالای 18 سال استان را یک میلیون و 482 هزار نفر اعلام و توضیح داد: 55.5 درصد این افراد دوز اول واکسن را دریافت نموده اند.

وی اضافه کرد: بعلاوه 32.1 درصد این جمعیت هر دو دوز واکسن را دریافت نموده اند.

صبور جمعیت هدف دانش آموزی استان(رده سنی 12 تا 17) را هم بیش از 153 هزار نفر اعلام و توضیح داد: تا به امروز 19.2 درصد این جمعیت دوز اول واکسن را دریافت نموده اند.

این مسئول اعلام کرد: بیشترین درصد واکسیناسیون مربوط به رده سنی 75 تا 80 سال است که 83.5 درصد جمعیت این رده سنی واکسینه شده اند و در رده های سنی 18 تا 35 سال مقدار تزریق واکسن دوز اول حدود 35 تا 41 درصد است.

وی به مشارکت بالای گیلانغربی ها در برنامه واکسیناسیون کرونا اشاره نمود و اضافه کرد: هم اکنون 74.3 درصد مردم شهرستان گیلانغرب دوز اول و 42.5 درصد دوز دوم واکسن را دریافت نموده اند که بیشترین مقدار تزریق واکسن در استان می باشد.

صبور گفت: متاسفانه کمترین مقدار تزریق واکسن هم مربوط به شهرستان جوانرود است که 42.6 درصد جمعیت آن دوز اول واکسن را دریافت نموده و 19.6 درصد جمعیت هر دو دوز را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تزریق 1.3 میلیون واکسن کرونا در کرمانشاه، گیلانغربی ها در صدر واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 1.3 میلیون واکسن کرونا در کرمانشاه، گیلانغربی ها در صدر واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید