ساپینتو: همه از استراماچونی می گویند، بازیکنانم خودروی خود را فروختند!

به گزارش وبلاگ لاوان، سرمربی استقلال که بعد از سه جلسه محرومیت در بازی با فولاد حضور داشت، از شرایط تیمش صحبت کرد.

ساپینتو: همه از استراماچونی می گویند، بازیکنانم خودروی خود را فروختند!

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با فولاد که با برد 2 بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: این تیم، کادرفنی و بازیکنانی که هر روز با من کار می نمایند، قهرمان و شجاع هستند.

وی ادامه داد: ما تحت تاثیر یک سری مسائل مالی بسیار سخت هستیم. بعلاوه منتظر این سه هفته تعطیلی بودم تا درباره مساله ای صحبت کنم. سه هفته مسابقات تعطیل می گردد و وقت این است که حرف هایی را بگویم زیرا تا 2 ماه دیگر مسابقاتی در لیگ و جام حذفی داریم؛ موراد بسیار مهمی است که در استقلال باید حل شوند.

همه از استراماچونی می گویند اما من و بازیکنان پاداشی نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی خواهم بگویم مقصر چه کسی است ولی از ماه ها قبل شرایط بسیار سختی داشتیم. مدتی است که همه درباره استراماچونی و پول او صحبت می نمایند اما پول کادرفنی و بازیکنان فعلی تیم نیز وجود دارد. من هم حدود 12 بازی پاداش نگرفته ام و بازیکنان نیز باید مطالباتشان را می گرفتند.

بازیکنان ما خودروی خود را فروخته اند

ساپینتو گفت: ما نمی خواهیم گریه کنیم اما این واقعیتی است که وجود دارد. ما بازیکنانی داشتیم که به خاطر مخارج شان ماشین خود را فروخته اند و یک سری از تعهداتی که مربوط به قرارداد این بازیکنان است باید انجام گردد. مشکل اولی که باید حل گردد تیم خود ما است و باید به کادر فنی و بازیکنان و کسانی که هر روز در کنار هم هستند و خانواده ای را در تیم تشکیل داده اند و جانشان را برای تیم می گذارند، توجه گردد.

سرمربی استقلال در ادامه درباره مسائل تیمش گفت: من امیدوارم که یک نفر بالاخره مسائل و مسائلی را که داریم، رفع کند. بازیکنان ما احتیاج به ریکاوری دارند و بعلاوه احتیاج به باشگاه بدنسازی داریم. زمین تمرین باشگاه نیز شرایط خیلی خوبی ندارد. این ها مساله نیستند و من با فشار زندگی می کنم و دوست دارم با فشار زندگی کنم اما باید همه کوشش نمایند این مسائل رفع گردد.

وی اعلام کرد: باید بگویم من یک انسان بسیار خوب را در کنار خودم به نام مترجم دارم اما در بازی قبلی فکر کنم شما صحبت های او را متوجه نشدید و من جریمه شدم که علت آن را نمی دانم اما او کارش را با من ادامه می دهد و همواره کنار من بوده و به من یاری می نماید.

یک سری با من و افرادم رفتار جدی نداشتند

ساپینتو اعلام کرد: برخی از رسانه ها با من و آدم هایی که کنار من هستند، رفتار جدی نداشتند. از حدود 9 ماه پیش که آمدم همواره به اصحاب رسانه احترام گذاشتم و همواره در دسترس بودم اما از برخی اصحاب رسانه این رفتار متقابل را ندیدم.

وی بعلاوه مطرح نمود: من فکر می کنم ما لیاقت برد را داشتیم و در هر دو نیمه تیم بهتر زمین بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و استحقاق پیروزی را داشتیم. در فضای سختی که وجود داشت بسیار قوی عمل کردیم.

ساپینتو مطرح نمود: ما تیم و بازیکنان بسیار خوب و فوق العاده ای داریم. من عاشق استقلال و راهنمایی این تیم هستم اما امیدوارم که این حمایت از تیم ما بیشتر گردد و راه حلی برای رفع شدن مسائلمان پیدا گردد.

بزرگترین حمایت ما طرفداران استقلال هستند

وی اضافه کرد: بزرگترین حمایتی که در کنار تیم داریم، طرفداران فوق العاده تیم استقلال هستند. شاید برخی از آن ها پول کافی برای حمایت از تیم ندارند و مسائل مالی داشته باشند اما همواره از تیم حمایت نموده اند. ما همه در کنار طرفدارانمان یک خانواده هستیم واز همه آن ها تشکر می کنم.

ساپینتو مطرح نمود: ما تیم و بازیکنان بسیار خوب و فوق العاده ای داریم. من عاشق استقلال و راهنمایی این تیم هستم اما امیدوارم که این حمایت از تیم ما بیشتر گردد و راه حلی برای رفع شدن مسائلمان پیدا گردد.

وی اضافه کرد: ما بزرگترین حمایتی که در کنار تیم داریم، طرفداران فوق العاده تیم استقلال هستند. شاید برخی از آن ها پول کافی برای حمایت از تیم ندارند و مسائل مالی داشته باشند اما همواره از تیم حمایت نموده اند. ما همه در کنار طرفدارانمان یک خانواده هستیم واز همه آن ها تشکر می کنم.

جنگ بزرگ ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال مطرح نمود: بازی به بازی راجع به مسابقات صحبت می کنیم. اینجا هر تیمی می تواند هر تیمی را ببرد. بازی ها هنوز تموم نشده و یک جنگ بزرگ ادامه دارد و به نظر من با احترام به همه تیم ها شرایط برای سه تیم ابتدای جدول بسیار سخت است.

ساپینتو گفت: فولاد خوزستان تیم خوبی بود و جنگنده بازی کرد و بازیکنان با کیفیتی داشت. بازی امروز را دوست داشتم و دو تیم دوست داشتند بجنگند ولی ما بهتر بودیم و بهتر بازی کردیم.

ممکن است حرفی بزنم بلایی به سرم بیاید

وی در مورد برنامه ریزی لیگ تا به این جای فصل اضافه کرد: مقداری نگران هستم که بخواهم راجع به این موضوع صحبت کنم. ممکن است حرفی بزنم که سوتفاهم پیش آید و همواره بلایی بر سر من می آید. به نظر من خیلی چیزها است که باید بهتر گردد. برنامه ریزی، ساعت بازی ها و سازماندهی باید بهتر گردد.

منبع: فرارو

به "ساپینتو: همه از استراماچونی می گویند، بازیکنانم خودروی خود را فروختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: همه از استراماچونی می گویند، بازیکنانم خودروی خود را فروختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید