سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند

به گزارش وبلاگ لاوان، وقتی ثانیه ها حیاتی می شوند

جمله معروفی است که می گوید ارزش واقعی ثانیه ها را دونده دوی سرعتی که سکوی قهرمانی المپیک را از دست داده می داند. اما واقعیت این است که برای درک اهمیت چند ثانیه یا دقیقه کافیست به اتفاقات روزمره ای که برای همه ما محتمل است پیش آید، رجوع کنیم. لحظه ای را تصور کنید که در حین تماشا مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه تان، یکی از اعضای خانواده تان تماس می گیرد و از شرایطی می گوید که احتیاج فوری به پول دارد. احتمال اینکه در حین وارد کردن شماره کارت، شماره CVV2 کارت، رمز پویا، تاریخ انقضا و… صحنه گل زیبای تیم تان را از دست بدهید کم نیست. یا اینکه روزی را به خاطر بیاورید که در تاکسی با مسافران دیگری نشسته اید که ناگهان در زمان رسیدن به مقصد، متوجه همراه نداشتن پول نقد می شوید. در چنین شرایطی بایستی یکی دو دقیقه را صرف انتقال پول کنید و در عین حال غر زدن ها و نگاه های سنگین راننده و سایر مسافرین را بابت معطلی چند دقیقه ای تحمل کنید.

سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند

اتفاقات مشابه این حوادث، کم و بیش در زندگی بسیاری از افراد پیش می آید که بعضی از آنها باعث ناراحتی و پریشانی فکر اشخاص می گردد. در چنین مواقعی برنامه ها و فناوری هایی که چند ثانیه یا لحظه کارها را زودتر و سریع تر انجام می دهند، نقش حیاتی خود را نشان می دهند. برنامه هایی که با هدف راحت تر کردن کارها، روندهای طولانی را حذف و سریع ترین راه چاره ممکن را طراحی و در دسترس کاربران شان می گذارند.

اپلیکیشن بلوبانک یکی از این برنامه هاست که با این رویکرد طراحی شده است. بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک، سرویس های اپلیکیشن خود را با الهام از سبک های مینیمال طراحی نموده که کمترین احتیاج به کلیک یا لمس را دارد. به طوری که نه تنها انجام اموری مانند باز کردن حساب و تراکنش های روزمره به چند دقیقه و چند کلیک روی صفحه گوشی خلاصه می گردد، بلکه قابلیت های نوینی در اختیار کاربران قرار می گیرد که باعث بهره وری و بازدهی بیشتر با امکان صرفه جویی بالا در زمان و انرژی می گردد. در ادامه بیشتر با این سرویس ها آشنا می شوید.

انتقال سریع و هوشمند

انتقال پول از تراکنش های پرکاربردی است که در طول روز یا هفته و ماه به دفعات مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این تراکنش در برنامه های معمول بانکی، پس از وارد کردن شماره کارت مقصد و مبلغ واریزی، نوبت به وارد کردن تاریخ انقضا و شماره CVV2 کارت می رسد و پس از آن می بایست به انتظار ارسال پیامک یا صادر شدن رمز پویا یا دوم نشست. این فرآیند در اپلیکیشن بلوبانک در همان مرحله درج مبلغ واریزی به انتها می رسد و کاربر پس از اینکه معینات کارت مقصد را مشاهده و تایید کرد، بدون وارد کردن عدد و رقم خاصی وجه مورد نظر خود را در سریع ترین زمان منتقل می نماید.

انتقال وجه به مخاطبین

یکی از راه چارههای انتقال وجه که طی چند ماه اخیر به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده، انتقال به مخاطبین نام دارد که افراد را از دانستن و وارد کردن شماره کارت دوستان و آشنایان بی احتیاج می نماید. در این روش معینات مخاطبین (Contact) شما با همان اسامی و تصاویری که ذخیره نموده اید، به نمایش درمی آید تا به راحتی بتوانید انتقال وجه را انجام دهید.

برای استفاده از قابلیت انتقال وجه به مخاطبین هر دو طرف تراکنش بایستی در بلوبانک حساب باز نموده باشند و بعلاوه فعال سازی این قابلیت را در اپلیکیشن خود انجام داده باشند. برای فعال سازی و استفاده از مزیت های انتقال وجه به مخاطبین، کافیست در بخش تنظیمات اپلیکیشن بلوبانک، گزینه امنیت و حریم شخصی را انتخاب و وارد قسمت انتقال وجه به مخاطبین شوید. پس از خواندن شرایط و ضوابط و فعال سازی این قابلیت کاربردی، لیست مخاطبین شما که این قابلیت را فعال نموده اند، در منوی انتقال اپلیکیشن بلوبانک به نمایش درمی آید.

برای انتقال وجه به مخاطبین از روش انتقال بلو به بلو استفاده می گردد و به همین علت سقف انتقال پول به 100 میلیون تومان رسیده است.

انتقال اتوماتیک

بعد از انتقال وجه به مخاطبین نیز در اپلیکیشن بلوبانک سرویس جدیدی با نام انتقال اتوماتیک راه اندازی شده که انتقال های مداوم و منظم را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه انجام می دهد. به یاری این قابلیت می توانید انتقال هایی که به شکل مداوم به یک حساب معین دارید مثل قسط وام، بدهی های طولانی مدت و… را بدون تاخیر و وقفه واریز کنید. برای انجام این کار کافیست به منوی انتقال مراجعه نموده و پس از وارد کردن شماره کارت و مبلغ مورد نظر، گزینه انتقال اتوماتیک را در منوی مشخص روش انتقال انتخاب کنید. به وسیله روش انتقال اتوماتیک می توانید در هر تراکنش تا 100 میلیون تومان وجه را انتقال دهید. در صورت داشتن چندین قسط، وام یا بدهی مختلف می توانید برای هر کدام یک انتقال اتوماتیک با تاریخ ها و تعداد واریزهای معین بسازید، محدودیتی از نظر تعداد انتقال ها در این قابلیت وجود ندارد.

بلوبانک ارائه تجربه ای مجذوب کننده، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تا به امروز قابلیت های نوآورانه ای همانند بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال اتوماتیک و… را به کاربران خود ارائه داده است.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به احتیاجهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس های کاربردی بلوبانک که بازدهی کارها را افزایش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید