صباغیان: حل مسائل اقتصادی محور کار همه وزرا باشد

به گزارش وبلاگ لاوان، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت : امروز مهم ترین مسائل کشور نابسامانی در بخش سرمایه گذاری است، لذا وزرا باید برای حل مسائل این بخش برنامه ریزی نمایند.

صباغیان: حل مسائل اقتصادی محور کار همه وزرا باشد

محمدرضا صباغیان در گفت وگو با وبلاگ لاوان، درباره این که وزرا باید چه مسائلی را در اولویت کاری خود قرار دهند، اظهار کرد: هر یک از وزارتخانه ها و وزرا برنامه خاص و وظایف تعریف شده مربوط به خود را دارند و هر یک باید در حوزه کاری خود مسائل را اولویت بندی نموده و در نهایت برنامه ای برای حل مسائل مردم تدوین نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به این که امروز مسائل اقتصادی و مالی از مهم ترین مسائلی است که کشور با آن روبرو است، بنابراین باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گردد توضیح داد: امروز ما شاهد نابسامانی در بخش سرمایه گذاری و بانکی هستیم. لذا باید ساماندهی بخش سرمایه گذاری به خصوص سرمایه های خارجی و داخلی در اولویت کار وزرا باشد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در انتها، گفت : همه وزرا باید محور کارشان حل مسائل اقتصادی کشور باشد، چرا که امروزه مردم با مسائل جدی اقتصادی و معیشتی دست به گریبان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صباغیان: حل مسائل اقتصادی محور کار همه وزرا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صباغیان: حل مسائل اقتصادی محور کار همه وزرا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید