قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش وبلاگ لاوان، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی دنیا ایتالیا گفت: برای افزایش انگیزه والیبالیست های اعزامی به قهرمانی دنیا ایتالیا، هر پاداشی که به وسیله هیات رییسه فدراسیون مصوب گردد، پرداخت خواهیم کرد.

قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش وبلاگ لاوان، حمید سجادی در جمع وبلاگ لاوان ضمن تشکر از رسانه ها برای رسمیت دادن به ورزش ناشنوایان، گفت: مراسم بدرقه خوبی امروز با حمایت فدراسیون ناشنوایان، نمایندگان مجلس و اعضای هیات رییسه این فدراسیون انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

او گفت: من قبلا هم از فدراسیون ناشنوایان بازدیدی به صورت غیررسمی داشتم و معتقدم امکاناتی که در اختیار ورزشکاران ناشنوا قرار گرفته است کافی نیست و باید بیش تر مورد توجه قرار بگیرند.

سجادی اعلام کرد: برگزاری چنین مراسمی هویت دادن به ورزشکارانی است که قرار است در سطح دنیای رقابت نمایند که کار سختی است.

وی اعلام کرد: عمر قهرمانی پس از 5 یا 10 سال به سرانجام می رسد و باید بتوانیم شرایطی را برای بهبود کیفیت زندگی این افراد فراهم کنیم. وظیفه من است که در جهت بهبود کیفیت تمام افرادی که دچار معلولیت هستند، کوشش مضاعفی داشته باشیم.

سجادی هم چنین درباره اختصاص پاداش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان اعزامی به قهرمانی دنیا، اضافه کرد: هر پاداشی که در این زمینه به تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون برسد، به اسم بدرقه راه این افراد تقدیم خواهم کرد تا امیدوارتر از گذشته در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت نمایند.

وزیر ورزش پیرامون این پرسش که آیا برنامه ای برای پیست های اسکی هم دارید؟ اعلام کرد: در این خصوص قرار است هفته آینده جلسه ای را با فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشته باشیم تا این پیست ها از حالت فرسودگی و غیراستاندارد بودن خارج شوند.

او در سرانجام هم چنین درباره شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت: به زودی مراحل واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی انجام خواهد شد، البته تصمیم درباره شرایط مدیریتی این دو باشگاه بستگی به نظر کارشناسان و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول پاداش وزیر ورزش برای تیم ملی والیبال ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید