مالیات 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی و تعجب داورزنی و اعضای مجمع فدراسیون گلف

به گزارش وبلاگ لاوان، مجمع عمومی فدراسیون گلف در محل آموزشگاه ملی المپیک و با ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گردید.

مالیات 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی و تعجب داورزنی و اعضای مجمع فدراسیون گلف

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، مجمع عمومی فدراسیون گلف در محل آموزشگاه ملی المپیک و با ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گردید.

مالیات عملکرد سال 91 تا 94 فدراسیون گلف که حدود یک میلیارد و 400 تومان بوده است. جرایم، 676 میلیون تومان و مالیات حقوق 714 میلیون و مالیات تکلیفی یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود که مجموع آن حدود 3 میلیارد و 600 میلیون تومان مالیات فدراسیون در 4 سال است. همین امر مورد اعتراض اعضای مجمع و داورزنی نهاده شد و معتقد بودند فدراسیونی که بودجه آن سالیانه حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است، پرداخت این مقدار مالیات برای آن عجیب است.

داورزنی به شوخی در مورد اعتراض روسای هیئت ها در مورد دریافت بودجه گفت: با این شرایط شما فعلا باید یاری کنید تا مالیات فدراسیون پرداخت گردد.

خزانه دار فدراسیون گلف عدم رعایت قوانین مالیاتی، استاندارد حسابداری و جدی نگرفتن مالیات را مهم ترین عامل افزایش مالیات این فدراسیون دانست.

حمید عزیزی، کمتر از 6 ماه است که ریاست فدراسیون گلف را بر عهده دارد.کیکاووس سعیدی که پیش از ریاست فدراسیون گلف را بر عهده داشت و اکنون خزانه دار کمیته ملی المپیک است، در این مجمع حضور داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مالیات 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی و تعجب داورزنی و اعضای مجمع فدراسیون گلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالیات 3 میلیارد و 600 میلیون تومانی و تعجب داورزنی و اعضای مجمع فدراسیون گلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید