مشکل انضباطی یک رئیس فدراسیون ایران، کار به نیروهای امنیتی کشید!

به گزارش وبلاگ لاوان، بعد از محمدامین اسدی بازیکن تیم فوتبال امید که به دلیل برخی مسائل انضباطی منجر به ایجاد حاشیه برای این تیم و کاروان ایران در جریان هجدهمین دوره بازی های آسیایی شد، مسئله آی دی کارت رئیس یکی از فدراسیون ها نیز به هنگام ورود به دهکده ورزشکاران مشکلاتی را موجب شد که حتی پای نیروهای امنیتی و پلیس اندونزی را هم به میان آورد.

مشکل انضباطی یک رئیس فدراسیون ایران، کار به نیروهای امنیتی کشید!

ماجرا مربوط به عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی می گردد و آی دی کارت غیراصلی که از آن برای ورود به دهکده ورزشکاران استفاده نموده بود. وی که همراه با کبدی کاران عازم جاکارتا گردیده اما در خارج از دهکده ورزشکاران سکونت دارد، یکی دو روز پیش به اتفاق همراهانش وارد دهکده ورزشکاران شد اما این موضوع واکنش مسئولان امنیتی دهکده را موجب شد. چرا که اورسجی، آی دی کارت ویژه بازی ها را در اختیار نداشت.

در جریان رویدادی مثل بازی های آسیایی که کنترل امنیت در آن از حساسیت بالایی برخوردار است و با وسواس زیادی توسط برگزارکنندگان بازی ها دنبال می گردد، در اختیار داشتن آی دی کارت ویژه بازی ها برای ورود به سالن ها و اماکن ورزشی مختلف و به خصوص دهکده ورزشکاران لازم است. این در حالی است که کارت اورسجی از نظر مسئولان امنیتی دهکده ورزشکاران فاقد اعتبار لازم بود و همین مسئله واکنش آنها را موجب شد. به خصوص اینکه وی همراهانی را کنار خود داشت که ظاهرا از روسای هیئت های استانی کبدی به حساب می آیند.

در پی این موضوع مسئولان کادر سرپرستی کاروان ایران در جریان قرار داده گردیده و برای رسیدگی به آن اقدام کردند تا به اتخاذ و اجرای تصمیمی مثل خروج از دهکده منجر نگردد.

وبلاگ لاوان برای پیگیری این موضوع تماس های مکرری با مسئولان کادر سرپرستی کاروان اعزام به جارکارتا داشت اما هیچ یک از آنها پاسخگو نبودند. عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی اما در این رابطه توضیحات لازم را ارائه کرد.

وی در مصاحبه با وبلاگ لاوان با بیان اینکه موضوع خیلی خاص و پیچیده نبود، گفت: برای من که رئیس فدراسیون به حساب می آیم و به عنوانی غیر از ورزشکار و مربی راهی جاکارتا گردیده ام، اصل آی دی کارت در اختیارم قرار نگرفت. منظورم این است که برای من کارت صادر شد اما قرار بر این بود اصلِ آن در همین جاکارتا تحویل گردد. همین نداشتن آی دی کارت اصلی بود که باعث ایجاد مشکلات و سوءتفاهم هایی شد.

وی توضیح داد: دو شب پیش روی آی دی کارت من هولوگرام اصلی زده شد و بدین ترتیب مشکلات ایجاد گردیده رفع شد.

رئیس فدراسیون کبدی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا شما به عنوان رئیس فدراسیون بیرون از دهکده و در هتل مستقر هستید؟ اعلام کرد: من به عنوان عضو هیئت ژوری به اینجا آمده ام و به همین دلیل بیرون از دهکده محلی را برای اقامتم مشخص کردند.

گفته می گردد که به خاطر همین مشکلات که پای پلیس را به میان کشیده، محتمل است شما پیش از سرانجام کار کبدی، به ایران بازگردید؟، اورسجی در پاسخ به این پرسش گفت: قراری به این موضوع نیست. فردا تیم های کبدی ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت دارند و اگر خدا بخواهد تا سرانجام در کنار تیم های ایران خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل انضباطی یک رئیس فدراسیون ایران، کار به نیروهای امنیتی کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل انضباطی یک رئیس فدراسیون ایران، کار به نیروهای امنیتی کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید