نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان

به گزارش وبلاگ لاوان، هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند در سایت استادیوم آزادی برگزار گردید.

نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان

به گزارش وبلاگ لاوان، هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو زنان و مردان و کامپوند بانوان به میزبانی ویلانچ گیلان، شهرداری رشت و کنگره 60 در سایت تیروکمان برگزار گردید و نتایج زیر به دست آمد.

در ریکرو مردان؛ امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 4 بر یک هیات کرمان را شکست داد، فولاد مبارکه سپاهان 3 بر 2 هیات کیش را مغلوب کرد، ناجا 5 بر صفر برابر میعاد بروجن به برتری رسید و نفت امیدیه 3 بر صفر هیات قم را شکست داد.

در ریکرو بانوان؛ کمانداران پایتخت 5 بر صفر شهرداری رشت را شکست داد، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان 3 بر 2 هیات کیش را مغلوب کرد و پاکان البرز 5 بر صفر مس کرمان را شکست داد.

در کامپوند بانوان نیز ذوب آهن 3 بر 2 برابر بیمه سینا به برتری رسید و سولار پلیمر البرز 3 بر 2 امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان را شکست داد.

در جدوی رده بندی ریکرو بانوان؛ هیئت کیش با 19 امتیاز صدرنشین است، یاران جنوب کوشک شهرکرد با 18 امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 16 امتیاز در صندلی دوم و سوم قرار دارند.

در جدوی رده بندی ریکرو مردان نیز امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 27 امتیاز در صندلی نخست قرار گرفته است و ناجا با 23 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتیاز دوم و سوم هستند.

در کامپوند مردان؛ ناجا با 18 امتیاز صدرنشین است و سولار پلیمر البرز با 15 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 15 امتیاز در صندلی دوم و سوم قرار دارند.

در کامپوند زنان نیز سولار پلیمر البرز با 12 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با 9 امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با 8 امتیاز در صندلی دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید