نیتن دریک درباره خروج خالق آنچارتد از ناتی داگ شرح می دهد

به گزارش وبلاگ لاوان، نولان نورث، یکی معروف ترین صداپیشه ها در بازی های ویدیویی که ما او را بیشتر برای ایفای نقش در قالب شخصیت نیتن دریک می شناسیم، در گفت وگوی تازه خود جزئیات بیشتری را از خروج خالق آنچارتد یعنی ایمی هنیگ در زمان توسعه بازی آنچارتد 4 ارائه کرد.

نیتن دریک درباره خروج خالق آنچارتد از ناتی داگ شرح می دهد

این هفته، نولان نورث در حالی مهمان برنامه اینترنتی Couch Soup بود که میزبانان این برنامه یعنی لیام مک اینتایر (Liam McIntyre) و تاد لسانس (Todd Lasance) تصمیم گرفته اند یک دور بازی آنچارتد 4 را تجربه نمایند. درست قبل از آغاز سکانس های آغازین، از نورث درباره چگونگی خلق این قسمت از بازی پرسیده شد. واضح است که نولان نورث نمی خواست از یکی از مهم ترین موضوعات توسعه این اثر اجتناب کند و مستقیماً درباره هنیگ و تغییرات ایجاد شده پس از ترک او از استودیو صحبت کرد.

نولان نورث به خاطر می آورد: بزرگ ترین چیزی که بیشتر مردم احتمالاً به خاطر دارند این است که ما حدود هفت ماه آنچارتد 4 را با امی هنیگ فیلم برداری نموده بودیم. ما به خوبی وارد فضای بازی شده بودیم و او از ناتی داگ خارج شد و آن ها از شر هر کاری که ما انجام داده بودیم، خلاص شدند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: آن ها تیم بازیگران (صداپیشگان) را عوض کردند. کاتر، همان شخصیتی که گراهام مک تاویش نقش او را بازی می کرد، در لیست اولیه بازیگران وجود داشت و نقش مهمی را در نسخه ایمی ایفا می کرد (کاتر آخرین بار در بازی Drakes Deception دیده شده است.). تاد استاشویک نقش سم و آلن تودیک نقش رِیف را بازی می کرد اما آن ها در نهایت همه چیز را عوض کردند - تروی [بیکر] برای بازی در نقش سم وارد تیم شد و آن ها شخصیت نیدین را برای لورا [بیلی] اضافه کردند. از لحاظ اقتصادی خوب بود … اما می دانید، این کسب وکار است … من فقط شادمان بودم که آن ها فقط کل کار را دور نریختند و نگفتند که تمام شد و کار ما با آن به اتمام رسید و توسعه بازی را ادامه دادند.

پس از این تغییرات، ایمی هنیگ به استودیو ویسرال گیمز در شرکت EA رفت تا روی یک بازی جنگ ستارگان کار کند اما آن پروژه متوقف شد و استودیو ویسرال گیمز هم بسته شد. با این حال، ایمی هنیگ اخیراً اعلام نموده است که در استودیو خودش در حال حاضر با همکاری با Skydance New Media و لوکاس فیلم گیمز در حال توسعه یک بازی تازه از جنگ ستارگان است.

علاوه بر این، نولان نورث در جریان حضور خود در Couch Soup از اقتباس سینمایی تازه آنچارتد تمجید کرد و اشاره نمود که این بازی باعث شده مردم دوباره به سراغ بازی های آنچارتد بازگردند. او اعلام کرد: من فردی را به همراه پسرش که حدود 10 یا 11 سال داشت، دیدم. آن مرد به من گفت که همراه پسرش به سینما و تماشا این فیلم رفته و پس از بازگشت به خانه پسرش بلافاصله می خواست بازی های آنچارتد را تجربه کند. به لطف تام هالند و مارک والبرگ و کاری که در فیلم انجام داده اند، نسل کاملاً تازهی از مخاطبان سری بازی آنچارتد را کشف نموده اند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نیتن دریک درباره خروج خالق آنچارتد از ناتی داگ شرح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیتن دریک درباره خروج خالق آنچارتد از ناتی داگ شرح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید