کارمند سابق کاخ سفید: ترامپ ملانیا را به لغو شهروندی آمریکا تهدید نموده است

به گزارش وبلاگ لاوان، کارمند پیشین کاخ سفید در ادعایی تکان دهنده گفت رئیس جمهور آمریکا همسرش را با تهدید در کنار خود نگه داشته است.

کارمند سابق کاخ سفید: ترامپ ملانیا را به لغو شهروندی آمریکا تهدید نموده است

به گزارش وبلاگ لاوان، به نوشته دیلی میل، اوماروسا مانیگو نیومن، کارمند سابق کاخ سفید و نویسنده کتاب روانی، در ادعایی تکان دهنده بیان کرد که بانوی اول از سوی رئیس جمهور تهدید می گردد.

وی ادامه داد: ترامپ تهدید نموده است که اگر ملانیا در دوران ریاست جمهوری اش او را ترک کند به عنوان اقدامی تنبیهی ملانیا را آز آمریکا دیپورت خواهد نمود.

ملانیا در سال 2006 شهروند آمریکا شد و یکسال پس از آن با ترامپ ازدواج کرد.

این کارمند پیشین ترامپ در کتاب اخیرش بیان کرد که دونالد ترامپ در روند پذیرش شهروندی ملانیا پارتی بازی نموده است.

او در اظهاراتی بیان کرد: ترامپ انسان کینه جویی است و به راحتی از اتفاقات و اقدامات دیگران نمی گذرد. من فکر می کنم ملانیا لحظه شماری می نماید که ریاست جمهوری او به انتها رسیده و او بتواند از ترامپ طلاق بگیرد.

با این حال استفانی گریشام، رئیس امور ارتباطات بانوی اول ادعای مطرح گردیده را رد نموده و گفت: اوماروسا به دنبال اقدام تلافی جویانه از ترامپ است اما بسیار مایه تاسف است که او این گونه می خواهد تلافی کند. به خصوص پس از همه فرصت هایی که به وی داده گردیده است.

همچنین سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید پیشتر اعلام نموده بود که ادعاهای مطرح گردیده در کتاب اوماروسا دروغ بوده و اتهامات اشتباهی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارمند سابق کاخ سفید: ترامپ ملانیا را به لغو شهروندی آمریکا تهدید نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمند سابق کاخ سفید: ترامپ ملانیا را به لغو شهروندی آمریکا تهدید نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید