گولودتس: 16 ژانویه همکاری وادا و آزمایشگاه مسکو انتها می یابد

به گزارش وبلاگ لاوان، معاون نخست وزیر روسیه زمان سرانجام همکاری آژانس بین المللی ضد دوپینگ با آزمایشگاه مسکو را اظهار داشت.

گولودتس: 16 ژانویه همکاری وادا و آزمایشگاه مسکو انتها می یابد

به گزارش وبلاگ لاوان و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، اولگا گولودتس بیان کرد که همکاری آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو با آژانس بین المللی WADA روز 16 ژانویه 2019 (26 دی) جهت دسترسی به تمامی اطلاعات این آزمایشگاه توسط هیئت متخصصین اعزامی به روسیه انتها خواهد یافت.

پیش از این در رسانه ها اعلام شده بود که هیئت اعزامی وادا به روسیه نتوانسته به نمونه های دوپینگ موردنظرش در آزمایشگاه مسکو دست یابد.

معاون نخست وزیر روسیه در واکنش به این پرسش که آیا متخصصان وادا به اطلاعات موردنظرشان در آزمایشگاه ضد دوپینگ مسکو دست یافته اند یا خیر، گفت: یک فرآیند کارآمد در حال اجرا است و انتظار داریم تا 16 ژانویه همکاری طرفین انتها خواهد یافت.

متخصصان وادا 10 روز قبل برای آنالیز نمونه های دوپینگ انجام شده در آزمایشگاه مسکو در سال های 2011 تا 2015 میلادی راهی روسیه شدند اما مقام های این کشور به دلیل عدم تاییدیه قانونی تجهیزات وارد شده مانع ادامه کار آنها شدند. گزارش متخصصان وادا در نشست روز 15 ژانویه این نهاد بین المللی ضد دوپینگ مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و در رابطه با انطباق روسیه با قوانین جهانی تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گولودتس: 16 ژانویه همکاری وادا و آزمایشگاه مسکو انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گولودتس: 16 ژانویه همکاری وادا و آزمایشگاه مسکو انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید