120 طرح پیشنهادی به شورای برنامه ریزی سمنان ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، حشمت الله عسگری بعدازظهر شنبه در کارگروه آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه 120 طرح پیشنهادی فناوری به شورای برنامه ریزی استان ارائه خواهد شد، ابراز داشت: این طرح ها ابتدا در کمیته های مختلف آنالیز و بعد از گفتگو به شورای برنامه ریزی فرستاده می شوند.

120 طرح پیشنهادی به شورای برنامه ریزی سمنان ارائه می گردد

وی بابیان اینکه چهار کمیته وظیفه آنالیز طرح ها را عهده دار خواهند بود، افزود: حوزه های صنعت، معدن و تجارت، گردشگری، منابع طبیعی، آب، کشاورزی و اجتماعی و فرهنگی از جمله این کمیته ها هستند.

معاون مالی استاندار سمنان بابیان اینکه از بین بردن شکاف بین صنعت و دانشگاه در استان لازم است، ابراز داشت: هر چه ارتباط این دو به هم نزدیک تر باشد شرایط برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان بیشتر فراهم می گردد.

عسگری ایجاد مشاغل خاص برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب طرح اشتغال پایدار جوانان دانش آموخته دانشگاهی را یکی از نیازهای اصلی امروز جامعه برشمرد و توضیح داد: دانشگاه ها می بایست به صورت فعال در مقوله گردشگری و طرح های جذب توریست در استان مشارکت داشته باشند.

وی بابیان اینکه تشکیل کمیته های فناوری اطلاعات و آی تی برای ارائه طرح های مهم لازم است، افزود: در این حوزه می بایست نیازها و کمبودها در بخش های صنعت احصا و سپس در چهار چوب ارائه پیشنهاد به جامعه متخصصان و محققان وارد عرصه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "120 طرح پیشنهادی به شورای برنامه ریزی سمنان ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 طرح پیشنهادی به شورای برنامه ریزی سمنان ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید