تخصیص یارانه ویژه برای کاهش هزینه بیماران صعب العلاج

به گزارش وبلاگ لاوان، عباس اخگری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سازمان غذا و دارو یارانه جداگانه ای به منظور کاهش هزینه های پرداختی بیماران صعب العلاج و خاص در اختیار معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار داده است.

تخصیص یارانه ویژه برای کاهش هزینه بیماران صعب العلاج

وی اضافه نمود: به صورت مستمر پیگیر وضعیت داروهای این افراد هستیم تا کمبود دارویی پیش نیاید و داروهای لازم در اختیار بیماران قرار گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید نمود: پیش بینی ذخایر استراتژیک دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی، مواد اولیه جهت مراکز درمانی و بیمارستان ها با توجه به حضور تعداد بالای زائران در مشهد گردیده است و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

اخگری در خصوص وضعیت تامین اقلام دارویی با توجه به تغییر قیمت ارز گفت: برخی مشکلات بوجود آمده در انتقال ارز در مواقعی باعث ایجاد تأخیر در زمینه واردات برخی از اقلام دارویی گردیده است که کمبودهایی را به صورت مقطعی شاهد خواهیم بود.

وی اعلام کرد: با پیگیری های سازمان غذا و دارو تسهیلات ویژه ای جهت تسریع در واردات مواد اولیه و دارو درنظر گرفته گردیده است که شرکت های واردکننده مواد اولیه فراوری دارو و شرکت های واردکننده دارو از ارز یارانه ای بهره مند گردیده اند.کوشش می کنیم نیازهای دارویی مردم بدون کمترین مشکل تامین گردد.

منبع: mehrnews.com

به "تخصیص یارانه ویژه برای کاهش هزینه بیماران صعب العلاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص یارانه ویژه برای کاهش هزینه بیماران صعب العلاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید