جام جهانی تکواندو، ایران مقتدرانه فینالیست شد

به گزارش وبلاگ لاوان، تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی رو در روی تیم قزاقستان نهاده شد و با از پیش رو برداشتن این تیم به فینال مسابقات قهرمانی تیمی دنیا 2018 صعود کرد. - اخبار ورزشی -

جام جهانی تکواندو، ایران مقتدرانه فینالیست شد

به گزارش وبلاگ لاوان ، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی دنیا در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون دنیای از روز گذشته (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی زاید فجیره شروع و امروز به انتها می رسد.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم قرار داشت، موفق شد با 3 پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله رو در روی تیم قزاقستان نهاده شد و توانست با شایستگی نتیجه را 49 بر 29 به نفع خود به انتها برساند و فینالیست گردد.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده اند.

تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه دوم با تیم های آذربایجان، چین و ازبکستان هم گروه شده بود که در اولین مسابقه خود به مصاف تیم آذربایجان رفتند و موفق شدند با نتیجه 66 بر 58 این مبارزات را به انتها برساند. در دومین دیدار رو در روی تیم چین نهاده شد و با نتیجه 45 بر 44 با پیروزی از شیاپ چانگ خارج شد و در آخرین پیکار نیز برابر تکواندوکاران ازبکستان با نتیجه 54 بر 37 به برتری رسید تا بدون شکست راهی نیمه نهایی شد. جام دنیای تکواندو| صعود شهرداری ورامین به نیمه نهایی با برتری مقابل ازبکستان

نمایندگان کشورمان در فینال این دوره از مسابقات با تیم روسیه مبارزه خواهند کرد.

راهنمایی این تیم برعهده پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات قهرمانی تیمی دنیا دارای گرید تیمی G2 می باشد و به ترتیب به تیم های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام جهانی تکواندو، ایران مقتدرانه فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی تکواندو، ایران مقتدرانه فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید