دور ریختنی هایی که پول ساز هستند

به گزارش وبلاگ لاوان، اگر دنبال راهی برای پول درآوردن هستید نگاهی به وسایل انباری خود بیندازید. گوشه انبار خیلی چیزهای هست که خاک می خورند اما می توانند منبع خوبی برای پولسازی باشند.

دور ریختنی هایی که پول ساز هستند

در ادامه با یک سری وسایل دور ریختنی که خیلی ها بابت آن ها پول پرداخت می نمایند آشنا شوید.

جعبه های خالی

در سرتاسر جهان افرادی هستند که حاضرند برای چیزهای خیلی معمولی پول پرداخت نمایند. به عنوان مثال یک فروشنده در eBay تخمین زده است که جعبه های خالی عروسک امریکن گرل به قیمت 45 دلار به فروش می رسد. اما سوال اینجاست که چه کسی به این جعبه های خالی احتیاج دارد؟ شاید کسانی که این جعبه ها را می خرند با قرار دادن یک عروسک داخل آن دوباره آن را به فروش می رسانند. شاید هم آن را روی قفسه های کتابخانه می گذارند و از این که یک خرید موفقیت آمیز داشته اند احساس خوشحالی می نمایند. البته می توان جعبه لوازم الکترونیک و یا ظرف و ظروف خانه را هم به فروش رساند. جعبه خالی گوشی های آیفون بسته به مدلشان 10 دلار به فروش می رسند.

آثار کاغذی

متریال های چاپی نیز ارزش زیادی دارند. هواداران فیلم ها حاضر هستند پول زیادی برای پوسترها و بلیط های قدیمی بپردازند. یکی از پوسترهای اورجینال از جنگ جهانی دوم صدها دلار ارزش دارد.

رول دستمال کاغذی و تخم مرغ های شانسی کیندر

برای دور ریختن رول های دستمال کاغذی و جای تخم مرغ های شناسی عجله نکنید زیرا افرادی هستند که حاضرند برای این ها پول پرداخت نمایند. در فروشگاه eBay ارزش 100 عدد رول دستمال کاغذی 15 دلار و 50 عدد تخم مرغ شانسی کیندر 4 دلار است.

عطرها و آرایشی ها

کسانی که علاقه زیادی به چیزهای قدیمی و آنتیک دارند عطرها و آرایشی های قدیمی را نیز دوست دارند. به همین دلیل عطرهای دهه 70 ده برابر عطرهای جدید ارزش دارند. به عنوان مثال هواداران عطرهای کلاسیک اروپایی حاضرند بابت شیشه خالی عطر شنل قدیمی پول بدهند.

جعبه اجناس دور ریختنی

بعضی از خریداران در فضای اینترنتی به دنبال کالاهایی تحت عنوان جعبه لوازم دور ریختنی هستند. جعبه لوازم دور ریختنی در واقع همان چیزهایی است که یک شخص به آن ها به چشم زباله نگاه می نماید اما شخصی دیگر به چشم گنج. این جعبه ها گاهی اوقات دارای چیزهای ارزشمندی مثل ابزارهای قدیمی، قفل کلید و سکه هستند. تصویر بالا یکی از این جعبه هاست که به ارزش 22 دلار به فروخته شده است.

لوازم الکترونیک

دوره نوارهای کاست و ویدیو کاست و رادیو کاست ها گذشته است اما هنوز هم خیلی ها هستند که به آن ها علاقه زیادی دارند. امروز این لوازم الکترونیک را می توان به قیمت 400 دلار به فروش رساند افراد زیادی هستند که حاضرند آن ها را بخرند.

کفش های ورزشی و اسنیکرزها

قیمت کفش های ورزشی کارخانه های قدیمی شوروی از 13 دلار آغاز می گردد در حالی که یک کفش کانورس چاک تیلور قدیمی بیشتر از طرح های جدید آن ارزش دارد مثل مدل بالا.

اسباب بازی ها

خیلی ها حاضرند پول زیادی برای خرید اسباب بازی های قدیمی شما پرداخت نمایند. نه برای عروسک های کمیاب سرامیک بلکه برای عروسک های ساده و بدون موی دهه های 70 و 80. کسانی که نسبت به گذشته احساس دلتنگی می نمایند حاضرند 200 دلار یا بیشتر برای عروسک های قدیمی شما پرداخت نمایند.

آیا تا به حال سعی نموده اید چیزی را اینترنتی به فروش برسانید؟ خوشحال می شوم تجربیات تان را در قسمت دیدگاه ها با مابه اشتراک بگذارید.

منبع: بدونیم

به "دور ریختنی هایی که پول ساز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور ریختنی هایی که پول ساز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید