رئیس وادا کناره گیری می نماید

به گزارش وبلاگ لاوان، رئیس انگلیسی و 77 ساله آژانس وادا بزودی از سمت خود کناره گیری می نماید.

رئیس وادا کناره گیری می نماید

به گزارش وبلاگ لاوان ، آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ یک نهاد بسیار کلیدی و مهم در حوزه ورزش است که ارزش و اعتبار آن اگر نگوییم فراتر از کمیته بین المللی است، همپای آن اعتبار دارد. وادا از همین رو زیر ذره بین است و هر تغییرای در ان به شدت رصد می گردد. در همین راستا کریگ ریدی رئیس انگلیسی و 77 ساله آژانس وادا زمان کناره گیری خود از این سمت را گفت.

کریگ ریدی گفت که در ماه نوامبر سال 2019 میلادی از سمت ریاست آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ کناره گیری خواهد نمود. او از سال 2014 میلادی در این پست مشغول به فعالیت است. در این میان لیندا هللاند، نایب رئیس کنونی آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ از نروژ و ویتولد بانکا، وزیر ورزش لهستان تمایل خود را برای تصاحب پست ریاست این نهاد اعلام نموده اند.

کریگ ریدی، رئیس آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ می گوید: ماموریت من ابتدای ماه نوامبر سال آینده میلادی (2019) انتها می یابد. نمی توانم بگویم که می خواهم بمانم. این پست به نماینده دولت دیگری در دنیا انتقال خواهد یافت، زیرا سیستم چرخشی وجود دارد.

وی اضافه نمود: کمیته بین المللی المپیک نیز مایل است تا فرد مستقلی رئیس آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ گردد اما فکر می کنم دولت ها راغب به آن نیستند. باورم این است که یک نماینده دولتی به این پست خواهد رسید. خیلی عجیب است که نامزدها 18 ماه زودتر از آن زمان تمایل خود را برای رسیدن به ریاست آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ ابراز می نمایند. لیندا، معاون من و وزیر ورزش لهستان نامزدی خود را رسانه ای کردند. این اقدام باعث شد تا دیگران هم به فکر نامزدی این پست باشند. در این صورت ما باید انتخابات را برگزار کنیم، زیرا پیش از این فقط یک نامزد وجود داشت و مراسم انتخاب بیشتر از جنبه سمبلیک برخوردار بود. این بار در شرایط غیرمعمولی قرار داریم.

12

منبع: ایران ورزشی

به "رئیس وادا کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس وادا کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید