عطایی: با خطای کمتر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدیم، لیگ فشرده و سختی پیشِ روی ماست

به گزارش وبلاگ لاوان، سرمربی تیم والیبال کاله گفت: بازیکنان جوان ما با دقت بیشتری بازی کردند و با خطای کمتر موفق شدند مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند.

عطایی: با خطای کمتر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدیم، لیگ فشرده و سختی پیشِ روی ماست

بهروز عطایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری تبریز در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. حریف ما در لیگ سال گذشته به عنوان سومی دست پیدا نموده بود .

وی ادامه داد: این نخستین بازی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر سال جاری بود و اطلاعات دقیقی از این تیم در اختیار نداشتیم. اطلاعات ما در مورد شهرداری در حین بازی به دست آمد. تیم حریف هم از این نکته استفاده کرد و با توجه به تجربه و سابقه ای که بازیکنان این تیم داشتند، توانستند بازی قابل قبولی ارائه نمایند، ولی بازیکنان جوان ما با دقت بیشتری بازی کردند و با خطای کمتر به پیروزی رسیدند.

عطایی در مورد ست پنجم بازی گفت: ما در ست پنجم از حریف پیش بودیم، ولی بازیکنان ما جوانی کردند و در برخی دقایق بازی، اتفاقاتی افتاد که از جریان یک بازی طبیعی خارج و شاید استثنا بود. با این حال توانستیم در نهایت و با نتیجه 22 بر 20 در ست پنجم برنده شویم.

سرمربی تیم والیبال کاله در مورد بازی روز یکشنبه تیمش گفت: به طور مستقیم از تبریز به اراک می رویم تا با تیم شهروند این شهر بازی کنیم. لیگ فشرده و سختی پیشِ روی ماست و باید با چنین شرایطی کنار بیاییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عطایی: با خطای کمتر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدیم، لیگ فشرده و سختی پیشِ روی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: با خطای کمتر مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسیدیم، لیگ فشرده و سختی پیشِ روی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید