فوتبال دنیا، مائورو ایکاردی در فهرست خرید های ژوزه مورینیو

به گزارش وبلاگ لاوان، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد قصد دارد مائورو ایکاردی را در بازار نقل و انتقالات بعدی به خدمت بگیرد.

فوتبال دنیا، مائورو ایکاردی در فهرست خرید های ژوزه مورینیو

به گزارش وبلاگ لاوان، در روزهایی که جنجال های فراوانی درباره نقش مارکوس رشفورد در منچستریونایتد و ابهامات درباره نحوه قرار دریافت او در خط حمله پرترافیک این تیم با حضور روملو لوکاکو و الکسیس سانچس شکل گرفته است، آخرین چیزی که ممکن است به نظر برسد ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ احتیاج دارد، یک مهاجم جدید است.

با این حال نشریه آس اسپانیا مدعی گردیده است که این دقیقاً همان چیزی است که آقای خاص می خواهد و او در حال ارزیابی یک پیشنهاد برای ارائه به تیم سابقش اینتر جهت خرید مهاجم آرژانتینی این تیم مائورو ایکاردی است.

این نشریه مادریدی مدعی گردیده است که یونایتد آماده گردیده غرامت 110 میلیون یورویی فسخ قرارداد ایکاردی را بپردازد اگر خودش به این جابجایی چراغ سبز نشان بدهد.

ایکاردی تابستان سال جاری برای مدتی محدود فرصت داشت تا به یک تیم غیرایتالیایی ملحق گردد اما هیچ تیمی حاضر به پرداخت غرامت فسخ قرارداد او نشد و به این ترتیب مهاجم سابق سامپدوریا در سن سیرو ماندنی شد.

طبق ادعای آس، ایکاردی که فصل گذاشته به طور مشترک با چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو آقای گل شد، چه به مقصد منچستر باشد یا جایی دیگر، نسبت به ترک اینتر تمایل و به اندازه کافی از سوی باشگاه های بزرگ اروپا پیشنهاد دارد.

آس اما تنها منبع خبری نبوده که چنین ادعایی داشته چون نشریه اوله آرژانتین هم نوشته است که آقای خاص برای فصل آینده قصد جذب این بازیکن آرژانتینی را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، مائورو ایکاردی در فهرست خرید های ژوزه مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائورو ایکاردی در فهرست خرید های ژوزه مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید