لیگ برتر هندبال، تقابل صدرنشین ها با قعرنشین ها در هفته یازدهم

به گزارش وبلاگ لاوان، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار دیدار در گچساران، اصفهان، سبزوار و گچساران پیگیری می گردد.

لیگ برتر هندبال، تقابل صدرنشین ها با قعرنشین ها در هفته یازدهم

به گزارش وبلاگ لاوان، هفته یازدهم لیگ برتر مردان فردا (پنج شنبه) با برگزاری یک دیدار شروع می گردد که طی آن تیم نفت و گاز گچساران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است. سایر دیدارها جمعه 21 دی ماه برگزار می گردد که طی آن زاگرس صدرنشین میزبان هیئت نجف آبادقعرنشین است، ذوب آهن اصفهان در خانه برابر مس کرمان به میدان می رود و نیروی زمینی میهمان سربداران است. در این هفته فراز بام استراحت خواهد داشت.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر هندبال به توضیح زیر است:

پنجشنبه 20 دی ماه: نفت و گاز گچساران - فولاد مبارکه سپاهان

جمعه 21 دی ماه: ذوب آهن اصفهان - صنعت مس کرمان زاگرس اسلام آباد - هیئت نجف آباد سربداران سبزوار - نیروی زمینی کازرون

جدول رده بندی تیم ها تا خاتمه هفته دهم لیگ برتر هندبال: 1- زاگرس اسلام آباد، با 9 بازی و 17 امتیاز و تفاضل گل 16+ 2- فولاد مبارکه سپاهان با 8 بازی و 14 امتیاز و تفاضل گل 30+ 3- فراز بام خائیز دهدشت با 9 بازی و 12 امتیاز و تفاضل گل 26+ 4- نیروی زمینی کازرون با 9 بازی و 12 امتیاز و تفاضل گل 10+ 5- صنعت مس کرمان با 9 بازی و 10امتیاز و تفاضل گل 4+ 6- ذوب آهن اصفهان با 9 بازی و 8 امتیاز و تفاضل گل 12- 7- سربداران سبزوار با 9 بازی و 3 امتیاز و تفاضل گل 25- 8- نفت و گاز گچساران با 9 بازی و 3 امتیاز و تفاضل گل 28- 9- هیئت نجف آباد با 9 بازی و یک امتیاز و تفاضل گل 21-

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر هندبال، تقابل صدرنشین ها با قعرنشین ها در هفته یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال، تقابل صدرنشین ها با قعرنشین ها در هفته یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید