معین شدن 3 گزینه نهایی نایب رئیسی فدراسیون بوکس

به گزارش وبلاگ لاوان، حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس از سه گزینه به عنوان کاندیداهای نایب رئیسی اطلاع داد.

معین شدن 3 گزینه نهایی نایب رئیسی فدراسیون بوکس

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس 5 دی ماه سال گذشته برگزار گردید و حسین ثوری با کسب 23 رای پس از 26 سال از حضور احمد ناطق نوری در راس این فدراسیون به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس انتخاب شد.

پس از انتخابات با نظر مسئولان وزارت ورزش و جوانان ناصر طالبی، رئیس سابق فدراسیون اسکی به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شد اما همکاری او با مجموعه فدراسیون بوکس دوام چندانی نداشت و در روزهای گذشته طالبی از سمت خود استعفا داد. بعد از استعفای ناصر طالبی از گزینه های مختلفی به عنوان کاندیداهای نایب رئیس فدراسیون بوکس صحبت شد اما در روزهای اخیر بحث حضور حسین عنقایی و سیامک صالحی بیشتر از دیگران به گوش رسیده است.

در همین خصوص حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان، گفت: حسین عنقایی، سیامک صالحی و سعید ستارپور سه گزینه اصلی من برای نایب رئیسی فدراسیون بوکس هستند. با هر سه گزینه نیز صحبت کردم و به یک جمع بندی نیز روی یک گزینه دست پیدا کردم و به احتمال زیاد تا هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

ثوری در خصوص ملاک های خود برای انتخاب نایب رئیسی فدراسیون بوکس بیان کرد: بحث اصلی ما در انتخاب رئیسی این است که بتواند نواقص بوکس در خصوص منابع مالی را رفع کند. هر سه گزینه نیز توانایی های خاص خود را دارند و با دقت در حال آنالیز شرایط آنها هستم. دبیر فدراسیون بوکس: عنقایی یکی از گزینه های نایب رئیسی است

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معین شدن 3 گزینه نهایی نایب رئیسی فدراسیون بوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین شدن 3 گزینه نهایی نایب رئیسی فدراسیون بوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید