نماینده شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد؛ چهارمین عرضه نفت خام سبک در بورس انرژی با قیمت هر بشکه 56.24 دلار

به گزارش وبلاگ لاوان، تبیانیان، گفت: امروز یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران با قیمت پایه فروش هر بشکه 56.24 دلار در رینگ بین الملل عرضه می گردد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد؛ چهارمین عرضه نفت خام سبک در بورس انرژی با قیمت هر بشکه 56.24 دلار امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگار گفت: چهارمین عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در رینگ بین الملل بورس انرژی آغاز شد. نماینده شرکت ملی نفت ایران اضافه کرد: قیمت پایه فروش هر بشکه نفت خام سبک ایران 56.24 دلار است و حداقل پایه قابل تحویل به مشتریان، 35 هزار بشکه است که خریداران می توانند بر اساس ضرایب آن خریداری نمایند.

تبیانیان توضیح داد: در عرضه چهارم نفت خام سبک هم مثل سه مرحله قبل برای بهبود روند عرضه، تغییراتی داده شده تا شرایط بهتر برای خریداران به وجود آید.

وی ادامه داد: تغییر اول در پیش پرداخت از 10 درصد به 6 درصد کاهش یافته است، تغییر دوم برای تسویه دو حالت نقدی و اعتباری در نظر گرفته شده که اگر خریدار از حالت اعتباری برای تسویه اقدام کند، مدت تسویه حساب از زمان بارگیری از 60 روز به 90 روز افزایش داده شده است.

نماینده شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: در حالت سوم امکان تسویه صددرصد ریالی برای خریداران فراهم شده است و خریدار می تواند علاوه بر حالت 20 درصد ریالی و 80 درصد ارزی، به صورت صددرصد ریالی تسویه کند.

امکان تسویه حساب با ارزهای بین المللی و امکان تسویه کامل با ارز ریال ایران با نرخ سنا از تفاوت های سومین مرحله از عرضه نفت در بورس است. همچنین دوره تسویه حساب معاملات از 60 به 90 روز افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نماینده شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد؛ چهارمین عرضه نفت خام سبک در بورس انرژی با قیمت هر بشکه 56.24 دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده شرکت ملی نفت ایران در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد؛ چهارمین عرضه نفت خام سبک در بورس انرژی با قیمت هر بشکه 56.24 دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید