ورود VAR به جام

به گزارش وبلاگ لاوان، بر اساس تصمیم کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، روشن ایرماتوف از ازبکستان به عنوان یاری داور ویدیویی اصلی مسابقه ایران چین انتخاب شده است.

ورود VAR به جام

ایران - چین با یاری داور ویدئویی

با شروع مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، سیستم یاری داور ویدئویی(VAR) به استادیوم های میزبان رقابت ها اضافه می شوند. VAR در جام ملت ها و ورود دیر هنگامش به رقابت ها از شروع جام محل بحث های بسیاری بود و یکی از بزرگ ترین نقدهای که به میزبانی اماراتی ها وارد می شد، همین بود که علی رغم برخورداری از منابع اقتصادی فراوان اما نتوانسته اند استادیوم های محل برگزاری را از همان مرحله مقدماتی برای استفاده از VAR آماده نمایند.

حالا بازی ایران - چین در این مرحله از رقابت ها هم از حضور یاری داوران ویدئویی بهره می برد. بر اساس تصمیم کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، روشن ایرماتوف از ازبکستان به عنوان یاری داور ویدیویی اصلی مسابقه ایران چین انتخاب شده است. همچنین خمیس الماری از قطر و دنی از کشور هلند، یاری های او خواهند بود.

داوری های جام ملت های آسیا در مرحله های قبل، در چند بازی به شدت مورد بحث بود و نقدها زیادی به برخی تصمیم های اشتباه داوران در مراحل قبلی وارد می شد. حتی تیم ملی فوتبال ایران هم در چند صحنه از تصمیم های داوری متضرر شد اما حالا انتظار می رود با ورود VAR به رقابت ها، نگرانی ها بابت اشتباهات داوری کاهش بیابد.

180 - 2

منبع: ایران ورزشی

به "ورود VAR به جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود VAR به جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید