کی روش استنلی: برای قهرمانی باید کیفیت بهتری داشته باشیم، در لیگ برتر بازی آسان نداریم

به گزارش وبلاگ لاوان، کی روش استنلی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید کیفیت بهتری داشته باشد.

کی روش استنلی: برای قهرمانی باید کیفیت بهتری داشته باشیم، در لیگ برتر بازی آسان نداریم

استنلی کی روش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ لاوان با اشاره به وضعیت فعلی سپاهان بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و برد برابر فولاد به سپاهان یاری خواهد نمود تا با انگیزه بیشتری در بازی های بعدی دنبال پیروزی باشد. ما مسیر سختی در پیش داریم و مهم این است که بتوانیم خوب امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به بازی برابر نفت مسجدسلیمان و اینکه برخی معتقدند سپاهان این هفته بازی آسانی در پیش دارد، خاطر نشان کرد: این حرف اصلاً حرفه ای نیست و در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. در فوتبال هر تیمی شانس برد دارد و اگر این طور فکر کنیم که بازی آسانی داریم، قطعاً کارمان سخت می گردد. ما در زمین حریف کار سختی در پیش داریم، ولی به چیزی جز دریافت سه امتیاز فکر نمی کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به انتقادهای امیر قلعه نویی از بازیکنان این تیم و اینکه او گفته است سپاهانی ها هنوز به شرایط ایده آل نرسیده اند، گفت: سرمربی در تیم نفر اول است و باید عملکردمان طوری باشد که قلعه نویی هم راضی گردد. ما برای قهرمان شدن باید کیفیت بهتری داشته باشیم و مطمئن باشید که سپاهان هفته به هفته از لحاظ فنی پیشرفت خواهد نمود.

کی روش که فصل گذشته با ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی رسید، در مورد شانس سپاهان برای رسیدن به قهرمانی گفت: سپاهان در لیگ برتر ایران بیشترین قهرمانی را دارد و سال جاری هم چشم به قهرمانی داریم. البته چند تیم دیگر هم به عنوان رقیب، برای قهرمانی کوشش می نمایند و نمی توان چیزی را در مورد آینده پیش بینی کرد. مسئله مهم این است که ما کوشش می کنیم تا بهترین اتفاقات در لیگ سال جاری برای سپاهان رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کی روش استنلی: برای قهرمانی باید کیفیت بهتری داشته باشیم، در لیگ برتر بازی آسان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش استنلی: برای قهرمانی باید کیفیت بهتری داشته باشیم، در لیگ برتر بازی آسان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید