آخرین فیلم تارانتینو درباره چیست؟

به گزارش وبلاگ لاوان، کوئنتین تارانتینو گفته است آخرین فیلمش با نام منتقد سینما مانند فیلم های قبلی اش انتقام جویانه نخواهد بود.

آخرین فیلم تارانتینو درباره چیست؟

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از ورلد آف ریل، تارانتینو که در حال برگزاری تور معرفی کتابش با عنوان تعمق در سینما است، در بارسلونای اسپانیا به معرفی کتابش می پردازد.

در حالی که گفته شده فیلم بعدی و آخرین فیلم او با عنوان منتقد سینما پاییز سال جاری فیلمبرداری می گردد و داستان آن در لس آنجلس سال 1977 خواهد بود، روشن شده که شخصیت اصلی فیلم نه یک منتقد زن که یک منتقد مرد سینماست.

تارانتینو منتقد مورد نظر را معرفی ننموده اما گفته است: بله او یک منتقد واقعی است اما شناخته شده نیست و داستان فیلم هم داستان انتقام نیست.

تارانتینو زمانی با نام مستعار جیم شلدون در وب سایت نیوبورلی مطلب می نوشت.

احتمال می رود منتقد مورد نظر تارانتینو ویلیام مارگولد باشد که در سال های پایانی زندگی اش وبلاگ خود را داشت و اشاره نموده بود تارانتینو از هواداران پرشور نقدهای سینمایی وی است، خود وی اما از فیلم های تارانتینو متنفر بود.

ابتدا گفته شده بود شخصیت اصلی این فیلم قرار است زن باشد و این احتمال داده شد که پائولین کیل، یکی از تاثیرگذارترین منتقدان سینما که سال 2001 درگذشت این شخصیت باشد.

کتاب غیرداستانی تعمق در سینما نوامبر (آبان) گذشته منتشر شد و تارانتینو برای معرفی آن تور خود را از 5 شهر بزرگ آمریکا یعنی لس آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک آغاز کرد.

این کارگردان سال 2019 با روز روزگاری در هالیوود نامزد 10 جایزه اسکار شد و در نهایت 2 جایزه اسکار دریافت کرد. این فیلم بیش از 377 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین فیلم تارانتینو درباره چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فیلم تارانتینو درباره چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید