ارسلان کاظمی: هیچ وقت نگفتم به تیم ملی بسکتبال نمی روم

به گزارش وبلاگ لاوان، ارسلان کاظمی با گلایه از نحوه چینش ترکیب تیم ملی بسکتبال میگوید که انتخاب بازیکنان و دعوت آن ها به تیم ملی با سلیقه شخصی صورت می گیرد.

ارسلان کاظمی: هیچ وقت نگفتم به تیم ملی بسکتبال نمی روم

ارسلان کاظمی ابتدا با اشاره به بازی تیم پتروشیمی بندر امام مقابل شیمیدُر تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال که با اولین شکست بندریها همراه شد، می گوید: به هر حال بازی همواره برد و باخت دارد ولی به نظر من در این بازی شیمیدُر بهتر بازی نموده و آماده تر ظاهر شد. فکر می کنم آماده تر از تیم ما بودند و حساب شده بازی کردند.

او در پاسخ به این سوال که چرا در بازی مقابل شیمیدُر زمان کمی را در زمین حاضر شد؟ می گوید: اگر کم بازی کردم با صلاحدید کادرفنی بود و مصدومیتی وجود ندارد.

ارسلان به این سوال که آیا می توان از الان فینالیست های لیگ را پیش بینی کرد؟ این پاسخ را می دهد: فکر می کنم برای این کار زود باشد چون تا آنجا که من شنیدم حتی تیم خودمان که الان صدرنشین است با مشکل بودجه روبرو شده و اکثر تیم ها قصد آوردن بازیکن خارجی را دارند. به همین دلیل زود است که بتوان فینالیست ها را پیش بینی کرد، باید تا بازی های پلی آف که بعد از عید برگزار می گردد صبر کنیم.

کاظمی که غیبتش در تیم ملی بسکتبال همچنان سوال برانگیز است، در واکنش به نبودن اسمش بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای پنجره ششم انتخابی های جام جهانی، می گوید: بالاخره هر کسی سلایق شخصی خودش را دارد، مطمئناً یکسری از افراد را که دوست دارد به تیم ملی دعوت می نماید و یکسری از افراد را که دوست ندارد دعوت نمی نماید. دفعه قبل وقتی وبلاگ لاوان در این خصوص سوال هایی پرسیده بودند، جواب هایی مطرح شده بود که بیشتر جنبه دور زدن داشت. مسلماً این بار هم اگر چنین سوال هایی پرسیده گردد همین پاسخ ها مطرح می گردد. گذشته از این بحث، جدیداً شنیده ام که من مصاحبه جدیدی را انجام داده و در آن گفته ام؛ دعوت شوم به تیم ملی نمی روم! اگر مصاحبه نموده ام لطفاً مصاحبه ام را برای من بفرستید چون من یادم نیست چنین صحبتی را در جایی مطرح نموده باشم. برای خود من هم جالب است بدانم در آن مصاحبه چه صحبتی نموده ام!

منبع: ایران ورزشی

به "ارسلان کاظمی: هیچ وقت نگفتم به تیم ملی بسکتبال نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسلان کاظمی: هیچ وقت نگفتم به تیم ملی بسکتبال نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید