اقدام هولناک مربی کشتی در نقده، گوش 6 نوجوان شکست

به گزارش وبلاگ لاوان، وی سپس برای تسکین درد اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران نموده که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شده، تا جایی که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد.

اقدام هولناک مربی کشتی در نقده، گوش 6 نوجوان شکست

این مربی با گفتن این جمله که شاخصه اصلی یک کشتی گیر گوش های شکسته اوست، اقدام به شکستن گوش 6 کشتی گیر نموده است. در ادامه خانواده یک کشتی گیر نوجوان نقده ای اقدام به شکایت از او نموده است.

محرومیت مادام العمر در انتظار خاطیان کشتی نقده

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی پس از انتشار اخبار مربوط به تخلفات یک مربی کشتی در نقده و شکستن گوش 6 کشتی گیر گفت: از این اتفاق بسیار ناراحت شدم چرا که گوش شکسته حرمت دارد و کشتی به پهلوانی و اخلاق شناخته می گردد.

عبدالله چمن گلی ادامه داد: به هیچ وجه بی اخلاقی در ورزش و همچنین در کشتی قابل هضم نیست و باید با این بی اخلاقی ها برخورد گردد.

وی با بیان اینکه در صورت داشتن شاکی خصوصی قطعاً این مربی را مادام العمر از فعالیت محروم خواهیم کرد اضافه نمود: با کسانی که این شخص را به عنوان مربی انتخاب نموده اند قطعاً برخورد لازم خواهد شد.

چمن گلی با تاکید بر اینکه امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم افزود: خانواده یکی از این کشتی گیران اقدام به شکایت نموده و تیمی از هیأت کشتی پیروز به دیدار با خانواده 2 تن از این کشتی گیران شده است و هیچ اطلاعی از 4 کشتی گیر دیگر نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقدام هولناک مربی کشتی در نقده، گوش 6 نوجوان شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام هولناک مربی کشتی در نقده، گوش 6 نوجوان شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید