ایفون تاشو چه زمان عرضه می گردد؟، عکس

به گزارش وبلاگ لاوان، به ادعای منابع مطلع، رونمایی از اولین آیفون تاشدنی هم زمان با گلکسی زد فلیپ 9 سامسونگ انجام خواهد شد.

ایفون تاشو چه زمان عرضه می گردد؟، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش زومیت، بر اساس گزارش جدیدی از دیجی تایمز، رونمایی اولین آیفون تاشدنی تا فصل اول سال 2027 به تأخیر افتاده است؛ بنابراین گوشی تاشدنی اپل تا سه سال دیگر یا تا زمان معرفی گلکسی زد فلیپ 9 عرضه نخواهد شد.

سامسونگ اولین گوشی تاشدنی خود را با نام گلکسی فولد معرفی کرد. از آن موقع پنج سال می گذرد و غول کره ای اکنون روی گلکسی زد فولد 6 کار می نماید. با این حال، اپل هنوز گوشی آیفون تاشدنی خود را عرضه ننموده و به نظر می رسد که تا چند سال دیگر نیز قصد چنین کاری را ندارد؛ اتفاقی که موجب پیشتازی بیشتر سامسونگ در این زمینه خواهد شد.

تأخیر در ساخت آیفون تاشدنی به این علت است که نمایشگرهای منعطف ال جی و سامسونگ هنوز به میزان کافی مطابق با استانداردهای مدنظر اپل نیستند و برای برطرف این موضوع زمان بیشتری ضروری است تا اپل بتواند یکی از برترین گوشی های تاشو را به دست کاربران برساند.

اپل مشخصات خاصی را برای پنل تاشدنی در نظر دارد، از جمله اینکه ضخامتش باید نصف ضخامت آیفون های فعلی باشد و هیچ گونه چین خوردگی روی آن ظاهر نگردد.

اپل به تازگی اختراعی را ثبت نموده که باعث می گردد پنل نمایشگر به وسیله فرآیند شیمیایی خاصی در قسمت لولا باریک تر گردد و از مواد مختلفی استفاده می نماید تا آن را همواره صاف نگه دارد و از چین خوردگی جلوگیری کند.

خالق آیفون بعضی از افرادی که در تیم ویژن پرو فعالیت می کردند را به پروژه آیفون تاشدنی منتقل نموده است.

بر اساس گزارش های متعدد، اپل ساخت دو مدل آیفون تاشدنی را در نظر دارد. نخست، گوشی کتابی شکلی با نمایشگر بیرونی 6 اینچ و نمایشگر داخلی هشت اینچ، شبیه به گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد 5 و دومی، گوشی کوچک تری مشابه گلکسی زد فلیپ 5است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ایفون تاشو چه زمان عرضه می گردد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایفون تاشو چه زمان عرضه می گردد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید