این خودرو به جای سوئیچ با آیفون باز می گردد!، عکس

به گزارش وبلاگ لاوان، زومیت نوشت: کلید دیجیتال اپل اکنون از خودروهای برقی شرکت مینی پشتیبانی می نماید. کاربر می تواند فقط با آیفون یا اپل واچ، خودرو را روشن یا قفل آن را باز کند.

این خودرو به جای سوئیچ با آیفون باز می گردد!، عکس

قرار است امکان پشتیبانی از کلید دیجیتال خودرو در اپلیکیشن کیف پول اپل برای برخی مدل های خودرو مینی فعال گردد که به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از رمزعبوری که در اپلیکیشن کیف پول (Wallet) روی آیفون یا اپل واچ ذخیره شده است، خودروهای خود را قفل یا باز یا روشن کند.

BMW، شرکت مادر MINI، اولین تولیدکننده ای بود که در سال 2020 کلید دیجیتال خودرو را در اپلیکیشن کیف پول اپل معرفی کرد؛ اما خودروِ مینی به تازگی وارد لیست برندهای پشتیبانی شده در Apple Pay قرار گرفته است.

چند ماه پیش، شرکت مینی سیستم عامل نسل نهم خود را معرفی کرد که شامل MINI Digital Key Plus است. این ویژگی از تراشه UWB در iOS و اندروید پشتیبانی می نماید و به کاربر اجازه می دهد که حتی بدون بیرون آوردن گوشی از جیب، در خودرو را باز یا قفل کند و با در دست داشتن گوشی، خودرو را روشن یا حتی آینه ها و صندلی ها و گزینه های دیگر را تنظیم کند.

سیستم عامل MINI 9 روی نمایشگر OLED دایره ای بزرگی که اولین نمونه در صنعت خودرو است، اجرا خواهد شد که به عنوان واحد تعامل مینی (MINI Interaction Unit) شناخته می گردد. ابعاد این صفحه نمایش، 9.4 اینچ است که در وسط داشبورد قرار می گیرد و تم های رنگی شخصی سازی شدنی جذابی دارد.

واحد تعاملی تازه و سیستم عامل 9 و کلید دیجیتال MINI Plus در مدل های MINI Cooper و MINI Countryman برقی تازه معرفی شده اند و هر دو خودرو در سال آینده عرضه می شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این خودرو به جای سوئیچ با آیفون باز می گردد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو به جای سوئیچ با آیفون باز می گردد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید