به روزرسانی No Mans Sky شخصی سازی عمیق کشتی ها را به بازی می آورد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ لاوان، استودیوی هلو گیمز (Hello Games) به تازگی با انتشار تریلری از آپدیت 4.6 بازی No Mans Sky با عنوان اوربیتال (Orbital) رونمایی نموده است.

به روزرسانی No Mans Sky شخصی سازی عمیق کشتی ها را به بازی می آورد؛ تریلر آن را ببینید

این به روزرسانی دومین آپدیتی که بازی فضایی در حال تکامل هلو گیمز در امسال دریافت نموده است و به نظر می رسد که در سال 2024 بیشتر شاهد آن ها خواهیم بود. در این میان علی رغم اینکه بعضی از هواداران کمی بیشتر از یک رویداد تازه اکسپدیشن دیگر از این آپدیت انتظار دارند، این محتوای تازه در واقع بر ارائه یک ویژگی بزرگ وعده داده شده به بازی تمرکز می نماید و در عین حال چند شگفتی را نیز به همراه دارد.

با آپدیت تازه، بازی دارای ایستگاه های فضایی کاملا بازنگری شده است که اکنون دارای ظاهر خارجی تازه و بعلاوه فضا های داخلی متفاوت هستند. در واقع فضای داخلی ایستگاه فضایی اکنون به صورت اتوماتیک به وسیله کامپیوتر فراوری می گردد و به طور چشمگیری از ایستگاهی به ایستگاه دیگر فرق دارد. طیف وسیعی از طرح های مختلف و بعلاوه مجموعه وسیعی از چیدمان های مختلف در انتظار یافتن هستند.

این فضای داخلی به روز شده، ابزار های پیشرفته تری را نیز ارائه می نماید و با پیشرفت هایی مربوط به گیلدها و مرچنت ها، به بازیکنان این امکان را می دهد تا در ازای اعتبار به گیلدها یاری مالی نمایند و هنگام خرید از نژادهایی که روابط خوبی با آن ها دارند، از تخفیف محصول برخوردار شوند. همه فروشندگان ایستگاه فضایی تحت بازسازی کامل ویترین خود قرار گرفته اند. لوازم، کیوسک ها و تزئینات تازه با فناوری پیشرفته، جزئیات بصری زیادی را برای مسرور کردن مشتریان ارائه می دهند و هر گیلدی اکنون یک نقطه خدماتی منحصر به فرد برای فرستاده خود دارد.

با وجود همه این ها، شاید بزرگترین ویژگی ای که به روز رسانی اوربیتال معرفی می نماید، توانایی ساخت سفارشی کشتی های فضایی از ابتدا با استفاده از یک ترمینال ویژه در ایستگاه های فضایی باشد. حال بازیکنان نه تنها می توانند کشتی فضایی خود را به طور کامل شخصی سازی نمایند، بلکه می توانند از قطعات مختلف برای طراحی و ساخت کشتی کاملا تازهی نیز استفاده نمایند. این محبوب ترین بخش به روزرسانی تازه بوده است. البته توجه داشته باشید که بخش سلاح ها و ارتقاء کشتی تغییر ننموده است.

البته بهتر است بدانید که این قابلیت برای وسایل نقلیه ای غیر از کشتی های فضایی نظیر اکسوکرفت ها در دسترس نیست. بعلاوه این بدان معنی است که بازیکنان دیگر مجبور نخواهند بود به طور تصادفی به کشتی فضایی ایده آل خود برخورد نمایند، اگرچه روحیه کاوشگری ای که بازی تشویق می نماید، دقیقا دلیلی است که بسیاری از هواداران قبلا معتقد بودند که شخصی سازی کشتی فضایی هرگز به طور رسمی به بازی اضافه نخواهد شد.

در کنار موارد ذکر شده، بهبودهایی کلی روی بازی در کنار برطرف باگ های مختلف اعمال شده است که از مهم ترین آن ها می توان به بهبود مدل نورپردازی سطوح برای دستیابی به ظاهر واقعی تر و بعلاوه کاهش نویز اطراف بازتاب ها و بهبود پایداری آن ها اشاره نمود. از طرفی بسیاری از عناصر رابط کاربری در سراسر بازی برای ثبات و جذابیت بصری مورد بازبینی قرار گرفته اند. در نهایت ماموریت های Fleet missions نیز دچار تغییراتی شده اند. این ماموریت ها همواره چیزی شبیه به یک ویژگی مهم برای No Mans Sky بوده است. کنار هم قرار دادن یک ناوگان می تواند سرگرم نماینده باشد، اما زمانی که بازیکنان ناوگان خود را به چند ماموریت می فرستادند، متوجه شدند که عمق بسیار کمی در این بخش گیم پلی وجود دارد.

حال هدف آپدیت تازه بازی تغییر این موضوع بوده است و ظاهرا یک لایه استراتژی تازه به این بخش اضافه شده است. با آپدیت اوربیتال، ظاهرا فرماندهان ناوگان می توانند در صورت مواجهه با شرایطی خاص، با بازیکن برای مشاوره و هدایت تماس بگیرند. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که فرمانده ناوگان از بازیکن بخواهد که مستقیما با اقدامات ناوگان درگیر گردد. اقدامی که بازیکن انجام می دهد، به طور مستقیم بر نتیجه ماموریت ناوگان و جوایزی که پس از بازگشت ناوگان بدست آمده، تاثیر می گذارد. اطلاعات بیشتر این آپدیت را می توانید از این نشانی مشاهده کرد.

بازی No Mans Sky هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "به روزرسانی No Mans Sky شخصی سازی عمیق کشتی ها را به بازی می آورد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی No Mans Sky شخصی سازی عمیق کشتی ها را به بازی می آورد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید