جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار گردید

به گزارش وبلاگ لاوان، جدیدترین خبرها حکایت از آن دارند که استان انتاریو دیروز مورخ 15 اکتوبر جدیدترین Tech Draw را برگزار نموده و طی آن از 772 متقاضی اکسپرس انتری دعوت نموده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو متقاضیانی را هدف گرفته که ممکن است واجد شرایط جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس انتری باشند. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی بین 462 تا 470 بوده است.متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نداشته اند اما می بایست علاوه بر داشتن پروفایل در سیستم اکسپرس انتری در یکی از شش شغل زیر که مربوط به فناوری هستند نیز حد اقل یک سال سابقه کار می داشتند:

جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار گردید
  • مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر NOC 0213
  • مهندسان کامپیوتر NOC 2147
  • مدیران دیتا و تحلیلگران سامانه داده ها NOC 2172
  • طراحان و مهندسان نرم افزار NOC 2173
  • توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر NOC 2174
  • طراحان و توسعه دهندگان وب NOC 2175

متقاضیان منتخب هم اکنون 45 روز تقویمی فرصت دارند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه نمایند. اگر از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت اتوماتیک 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در خصوص هر فردی که از طرف یکی از برنامه های مهاجرت استانی انتخاب گردد صدق می نماید.

این چهارمین Tech Draw انتاریو طی امسال بود. لازم به ذکر است Tech Draw مورخ 29 جولای بزرگترین Tech Draw تا به اینجای سال 2020 بوده است و طی آن مجموعا 1,288 متقاضی اکسپرس انتری دعوت شدند. استان انتاریو یکی از 9 استانی است که برنامه مهاجرتی آنها با اکسپرس انتری مرتبط است. تنها استانی که برنامه مهاجرت استانی ندارد کبک است. متقاضیانی که از طرف انتاریو اعلانیه تمایل یا NOI دریافت می نمایند باید واجد شرایط جهت اولویت های سرمایه انسانی باشند.

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

Tech Draw چیست؟

Tech Draw های برنامه مهاجرت استانی انتاریو به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی انجام می شوند؛ این جهت به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال در پی متقاضیانی بگردد که واجد شرایط این جهت هستند. جاب آفر یا پیشنهاد شغل در جهت اولویت های سرمایه انسانی جزو شرایط ضروری نیست اما متقاضیان باید در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند. هدف از این پذیرش ها مشخصا انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایطی است که در یکی از شش شغل مزبور حد اقل یک سال سابقه کار تمام وقت و مداوم و یا معادل آن سابقه کار پاره وقت داشته اند.

منبع: ویزا موندیال

به "جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین Tech Draw انتاریو برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید