جزئیاتی تازه درباره فیلم تازه کیانوش عیاری ، رضا عطاران و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رکر ، هدیه تهرانی هم در این فیلم بازی می نماید؟

به گزارش وبلاگ لاوان، کیانوش عیاری به زودی فیلم تازه خود را با نام رکر با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی برای جشنواره فیلم فجر آماده می نماید.

جزئیاتی تازه درباره فیلم تازه کیانوش عیاری ، رضا عطاران و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رکر ، هدیه تهرانی هم در این فیلم بازی می نماید؟

به گزارش هشمهری آنلاین، با اعلام صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی رکر کیانوش عیاری از سوی وزارت ارشاد، جزئیات تازه ای از بازیگران و خلاصه داستان این فیلم منتشر شده است. کیانوش عیاری فیلمساز نام آشنای سینمای ایران به زودی فیلم نو خود را با نام رکر کلید می زند. رکر اگر چه فیلم کمدی نیست اما فضای مفرح و کاملا شیرینی دارد و در حال و هوای فیلم های بیلی وایلدر قرار می گیرد.

بازیگرانی نظیر پژمان جمشیدی، رضا عطاران، مهران رجبی، ریما رامین فر و ابوالفضل پورعرب در آن به ایفای نقش می پردازند و در صورت توافق هدیه تهرانی هم نقش کلیدی در این فیلم دارد. داستان فیلم نو عیاری درباره مرد متمولی است که ویلای شمال خود را به دست باغبانش می سپارد و به خارج از کشور می رود اما باغبان در نگهداری از این ویلا دچار بحران بزرگی می گردد.

فیلم رکر مدتی است که مراحل پیش فراوری را سپری می نماید و چندی پیش هم فراخوان بازیگری منتشر نموده بود. حالا با دریافت پروانه ساخت این فیلم از 15 شهریور رسما در شهر نور کلید می خورد. آن طور که پیش بینی شده اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیاتی تازه درباره فیلم تازه کیانوش عیاری ، رضا عطاران و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رکر ، هدیه تهرانی هم در این فیلم بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی تازه درباره فیلم تازه کیانوش عیاری ، رضا عطاران و پژمان جمشیدی جلوی دوربین رکر ، هدیه تهرانی هم در این فیلم بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید