خبر خوش برای سربازان کارآفرین

به گزارش وبلاگ لاوان، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای وام 30 میلیون تا یک میلیارد تومانی به سربازان کارآفرین اطلاع داد.

خبر خوش برای سربازان کارآفرین

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از وبلاگ لاوان، سردار موسی کمالی در جلسه ویدئوکنفرانس هم اندیشی ستاد ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حوزه کشاورزی که صبح امروز 31 فروردین برگزار گردید، اضافه نمود: بر اساس توافق نامه ای که با وزارت کار امضا شده، سربازانی که مهارت های مورد احتیاج را کسب نمایند و دنبال فراوری و کارآفرینی باشند، می توانند از 30 میلیون تا یک میلیارد تومان وام دریافت نمایند.

سردار کمالی اظهار کرد: موضوع مهارت آموزی را در سایت سرباز ماهر و در فضای مجازی فعال کردیم که بسیاری از سوالات و ابهامات در این فضا پاسخ داده می گردد.

او گفت: ما 2 سال در کنار سربازان هستیم و کار رصد، راهنمایی و حمایت از سربازان را انجام می دهیم تا آنها بتوانند با حمایت به اشتغال خوبی برسند.

سردار کمالی بیان نمود: ما 512 مهارت را در آن سامانه قرار داده ایم و با توجه به تحصیلات فرد مشاوره می دهیم که دنبال چه شغلی بروند. بنا داریم در ابتدای ورود سرباز به پادگان، تجربیات و علاقه فرد را دریافت کنیم. همچنین در برنامه خود یک مرکز مشاوره را راه اندازی کنیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در خاتمه گفت: افرادی که هنوز به سن سربازی نرسیده اند، با مراجعه به سامانه سرباز ماهر می توانند بسیاری از مشوق ها و همچنین پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای سربازان کارآفرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای سربازان کارآفرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید