دانشجویان شیرخوارگاه آمنه را بازپیرایی می کنند

به گزارش وبلاگ لاوان، تعدادی از اعضای دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران با مشارکت شیرخوارگاه آمنه، باز پیرایی بخش های مختلف این مرکز را آغاز کرده اند.

دانشجویان شیرخوارگاه آمنه را بازپیرایی می کنند

فروغ افشاری سرپرست شرکت کنندگان در بازپیرایی شیرخوارگاه آمنه گفت: طراحی محیط جدید، نقاشی و رنگ آمیزی بخش های مختلف شیرخوارگاه از سوی اعضای دبیرخانه و به صورت داوطلبانه در حال انجام است.

فروغ افشاری افزود: در اجرای این پروژه 20 داوطلب به صورت مستمر و 20 داوطلب نیز به صورت مشارکتی همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه بازپیرایی محیط بچه ها تاثیر به سزایی در روحیه آنان دارد گفت: استفاده از طراحی های جذاب بچه هاه، رنگ های شاد مبتنی بر روانشناسی کودک با هدف شاد کردن بچه ها حاضر در این مرکز از مهمترین رویکردهای بازپیرایی محیط شیرخوارگاه است که از سه شنبه گذشته آغاز و تا سه شنبه آینده(29 مرداد) ادامه دارد.

افشاری با اشاره به سابقه دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران گفت: دبیرخانه از سال 1390 فعالیت خود را با عضویت دانشجویان رشته های مختلف آغاز کرده است. دانشجویان عضو این تشکل تلاش می کنند با استفاده از توانمندی های فردی و دانش خود گام موثری در کاهش آسیب های اجتماعی، جلب مشارکت های مردمی و بهبود کیفیت زندگی بچه ها آسیب دیده و افراد کم توان در معرض آسیب بردارند.

اکنون 3 هزار دانشجو از دانشجویان دانشگاه های مختلف پایتخت عضو دبیرخانه دانشجویی و جوانان شهرداری تهران هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دانشجویان شیرخوارگاه آمنه را بازپیرایی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان شیرخوارگاه آمنه را بازپیرایی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید