درآمد ناشی از حذف قبوض برق ایلام صرف کمک به دانش آموزان شد

به گزارش وبلاگ لاوان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: از محل درآمد ناشی از حذف قبوض کاغذی برق 10 هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم بضاعت در مدارس این استان توزیع شد.

درآمد ناشی از حذف قبوض برق ایلام صرف کمک به دانش آموزان شد

به گزارش وبلاگ لاوان به نقل از ایرنا، هادی شیرخانی افزود: این اقلام با ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال بین 3 هزار دانش آموز کم برخوردار در سطح روستاهای سیروان، دره شهر، ایوان، آبدانان، دره شهر و چرداول توزیع شد.

شیرخانی گفت: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم با برنامه ریزی های اجرا شده در این طرح از بسته های تحصیلی شامل نوشت افزارهای ایرانی تهیه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه تا به امروز 98 درصد از مشترکان برق در استان نسبت به دریافت قبوض الکترونیکی برق اقدام کرده اند، یادآور شد: حذف قبوض کاغذی علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست به دلیل کاهش مصرف کاغذ، در هزینه های جاری صنعت برق هم تاثیرگذار بوده و امکان تامین بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت فراهم شده است.

شیرخانی تاکید کرد: برای احترام به طبیعت و استفاده از خدمات غیرحضوری، تغییر قبوض کاغذی به پیامک های تلفن همراه یا تلفن ثابت تغییر یافت و نرم افزارهایی در این رابطه برنامه ریزی شده که مشترکان این استان شماره موبایل های خود را در سامانه این شرکت ثبت کرده اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از ابتدای مهر به صورت پیامکی مصرف برق مشترکان در سطح استان برای آنها ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اجرای این طرح را گامی مهم در زمینه صرفه جویی و جلب حمایت اقشار مختلف مردم از سیاست های نوین وزارت نیرو دانست و اظهار امیدواری کرد که با استقبال و همکمک مردم طرح حذف قبوض کاغذی تثبیت شده و همگان از عواید مادی و معنوی آن بهره مند شوند.

بیش از 224 هزار مشترک برق در استان ایلام وجود دارد که بیش از 83 درصد آنها را مشترکان خانگی تشکیل می دهند، حدود 30 درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "درآمد ناشی از حذف قبوض برق ایلام صرف کمک به دانش آموزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد ناشی از حذف قبوض برق ایلام صرف کمک به دانش آموزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید