رشته هایارتباطات علم و فناوریو ارتباطات سلامت راه اندازی می شوند

به گزارش وبلاگ لاوان، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از تصمیم این دانشکده برای راه اندازی سه رشته جدید ارتباطات علم و فناوری، ارتباطات سلامت، مطالعات فرهنگی و ارتباطات و رسانه ها در دوره کارشناسی ارشد اطلاع داد.

رشته هایارتباطات علم و فناوریو ارتباطات سلامت راه اندازی می شوند

دکتر محمد مهدی فرقانی در گفت و گو با وبلاگ لاوان ضمن بیان این مطلب از راه اندازی سه رشته جدید ارتباطات در دوره کارشناسی ارشد دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی اطلاع داد و گفت: از زمانی که این دانشکده به صورت مستقل فعالیت خود را شروع کرد، کوشش کردیم با پشت سر گذاشتن مراحلی که برای تصویب رشته در علوم انسانی احتیاج است یک سری رشته های جدید راه اندازی کنیم.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: با توجه به راه اندازی کرسی ارتباطات علم و فناوری که با مشارکت یونسکو در دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی راه اندازی شده است، مقرر شد رشته ارتباطات علم و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد نیز جهت یاری این کرسی راه اندازی گردد. البته ارتباطات سلامت و مطالعات فرهنگی، ارتباطات و رسانه ها از دیگر رشته هایی هستند که دنبال راه اندازی آن در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی هستیم.

رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در خاتمه اعلام نمود: در حال تدوین برنامه راه اندازی رشته های فوق در دانشکده هستیم و مراحل تصویب این رشته ها کمی زمان بر است و باید منتظر تصویب آن در وزارت علوم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشته هایارتباطات علم و فناوریو ارتباطات سلامت راه اندازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته هایارتباطات علم و فناوریو ارتباطات سلامت راه اندازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید