شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی به 46 نفر رسید

به گزارش وبلاگ لاوان، خبرنگاران/مرکزی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به ثبت نام 23 داوطلب در دومین روز ثبت نام نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعداد کل ثبت نام کنندگان طی دو روز اخیر در استان را 46 نفر مطرح کرد.

شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی به 46 نفر رسید

بهروز اکرمی در جمع وبلاگ لاوان بیان نمود: در روز دوم 23 داوطلب در 6 حوزه انتخابیه ثبت نام کردند که این داوطلبان متشکل از 21 نفر مرد و 2 خانم هستند.

وی اضافه نمود: امروز در حوزه اراک 6 نفر متشکل از 5 مرد و یک خانم، در تفرش 4 نفر، محلات یک نفر، ساوه و زرندیه 6 نفر(5مرد و یک خانم)، در حوزه شازند سه نفر و در خمین سه نفر ثبت نام کردند.

اکرمی بیان نمود: طی دو روز ابتدایی ثبت نام دواطلبان در اراک 16 نفر، در تفرش 5 نفر، در محلات 3 نفر، در ساوه 12 نفر، در شازند 6 نفر و در خمین 4 نفر و در مجموع معادل 46 نفر ثبت نام کردند که 43 نفر مرد و 3 نفر خانم بوده اند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه ثبت نام در دو روز ابتدایی مهلت ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس نسبت به مدت مشابه انتخابات دوره قبل(انتخابات مجلس دهم در سال 1394) افزایش داشته است، اضافه نمود: از مجموعه 23 هیات اجرایی در استان تاکنون 8 هیات اجرایی در شهرستان ها تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی به 46 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان مرکزی به 46 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید