شکایت غیرمنتظره از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی!

به گزارش وبلاگ لاوان، همان طور که پس از تمدید پرسروصدای قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن اعلام شده بود، سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) از باشگاه پاری سن ژرمن به علت عدم رعایت قانون بازی جوانمردانه اقتصادی به یوفا شکایت کرد.

شکایت غیرمنتظره از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی!

در حالی که گفته می شد امباپه برای پیوستن به رئال مادرید از تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن خودداری نموده است، ناگهان اعلام شد که او با قبول پیشنهادی 650 هزار پوندی به عنوان حقوق هفتگی، قراردادش را برای سه سال دیگر با PSG تمدید نموده است. مدتی بعد نیز منچسترسیتی دیگر تیم تحت راهنمایی اعراب حاشیه خلیج فارس، ارلینگ هالند دیگر جوان پرطرفدار فوتبال اروپا را به خدمت گرفت. به این ترتیب بعد از مدت ها لالیگا در جذب برترین ستارگان فوتبال دنیا ناکام ماند و همین موضوع هم خشن خاوبر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا را برانگیخته و او را مجاب نموده که از سیتی و PSG به یوفا شکایت کند.

سازمان لیگ اسپانیا در بیانیه ای درباره تصمیمش برای شکایت از قهرمانان فصل گذشته لوشامپیونه و لیگ برتر انگلیس نوشته است: لالیگا در هفته جاری شکایت خود علیه باشگاه پاری سن ژرمن را به یوفا تقدیم کرد همان کاری که در ماه آوریل در خصوص باشگاه منچسترسیتی انجام داده بود. علت این تصمیم هم پی بردن به تخلف های مداوم این دو باشگاه از اجرای قانون بازی جوانمردانه اقتصادی بوده است. سازمان لیگ اسپانیا بر این باور است که فعالیت های این دو باشگاه، زیست بوم و ثبات فوتبال را برهم می زند چرا که آنها با تزریق پول هایی که به وسیله فوتبال به دست نیامده، منجر به ایجاد تورمی مصنوعی در بازار فوتبال می شوند.

بحث تخلف من سیتی و پاری سن ژرمن برای دور زدن قانون بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا با استفاده از قراردادهای ساختگی از مدت ها پیش مطرح بوده است اما به نظر می رسد که بازدارندگی قوانین انضباطی یوفا برای جلوگیری از این اتفاق کافی نیست.

منبع: فرارو

به "شکایت غیرمنتظره از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت غیرمنتظره از پاری سن ژرمن و منچسترسیتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید