طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی A14 لو رفت

به گزارش وبلاگ لاوان، سامسونگ میخواهد در آینده نزدیک از گوشی پایین رده گلکسی A14 رونمایی کند. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، می توانیم به طراحی و مشخصات کلیدی این گوشی بپردازیم. پنل جلویی این گوشی مانند دیگر گوشی های پایین رده سامسونگ است و به همین دلیل در بخش فوقانی شاهد بریدگی قطره ای شکل و در بخش پایینی شاهد حاشیه ضخیمی هستیم.

طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی A14 لو رفت

در پنل پشتی مانند دیگر گوشی های نو سامسونگ، خبری از ماژول دوربین مجزا نیست و هر سه دوربین به طور مستقیم روی پنل پشتی قرار گرفته اند. حسگر اثر انگشت این گوشی در دکمه پاور تعبیه شده که این ویژگی هم در بسیاری از گوشی های میان رده و پایین رده دیده می گردد. سامسونگ برای گلکسی A14 از نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن HD+ استفاده نموده که مبتنی بر پنل LCD است و از نظر رفرش ریت هم ویژگی خاصی ندارد.

قلب تپنده این گوشی اگزینوس 1330 است که هنوز معرفی نشده ولی در هر صورت نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. طبق یکی از بنچمارک های منتشر شده، گلکسی A14 از حداقل رم 4 گیگابایتی بهره می برد و باید ببینیم آیا برای رم از ظرفیت بالاتری هم استفاده می نماید یا نه. به نظر می رسد چیپست اگزینوس برای مدل 5G این گوشی در نظر گرفته شده و کاربران در صورت خرید مدل 4G با چیپست دایمنسیتی 700 روبرو خواهند شد.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است ولی در خصوص دو دوربین دیگر هنوز اطلاعات موثقی فاش نشده است. اما مانند دیگر گوشی های پایین رده، دو دوربین دیگر احتمالا کیفیت بالایی نخواهند داشت و معمولا در چنین گوشی هایی، دوربین های کنار دوربین اصلی عمدتا برای افزایش تعداد دوربین ها استفاده می شوند. هواداران عکس های سلفی هم می توانند از دوربین 13 مگاپیکسلی برای این کار استفاده نمایند.

انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و به احتمال زیاد مانند گوشی های A12 و A13، این باتری از سرعت شارژ 15 وات پشتیبانی می نماید. اگرچه در این تصویر شاهد یک گوشی مشکی رنگ هستیم، ولی احتمالا کاربران می توانند برای خرید این گوشی از بین دیگر رنگ ها هم دست به انتخاب بزنند. گوشی های پایین رده سامسونگ با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار می شوند و ظاهرا این گوشی هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی A14 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و مشخصات کلیدی گلکسی A14 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید