فروش 6 میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان

به گزارش وبلاگ لاوان، فعالی گفت: در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی که در کرمان برگزار گردید، 6 میلیارد تومان صنایع دستی به فروش رسید.

فروش 6 میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان

فریدون فعالی با اشاره به اینکه پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی از 5 تا 9 آبان ماه سال جاری در کرمان برگزار گردید، گفت: در این نمایشگاه 6 میلیارد تومان صنایع دستی به فروش رسید.

او با اشاره به اینکه 35 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، اضافه نمود: در این نمایشگاه، 180 غرفه صنایع دستی و 15 غرفه گردشگری راه اندازی شده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی در استان کرمان، متنوع تر از سال های گذشته برگزار گردید و اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

او از حضور تورگردانان بزرگ کشور در نمایشگاه گردشگری کرمان اطلاع داد و گفت: این تورگردانان طی 5 روز از جاذبه های گردشگری این استان بازدید کردند و برنامه هایی را برای سفر هموطنان و گردشگران خارجی به استان کرمان تدارک دیدند.

فعالی اضافه نمود: بازدید هنرمندان صنایع دستی از جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان نیز از کار های جدیدی بود که در حاشیه این نمایشگاه انجام شد.

او به حضور سرمایه گذاران گردشگری کشور در این نمایشگاه اشاره نمود و گفت: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان کرمان بود که خوشبختانه از این فرصت استفاده خوبی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی و شهرداری کرمان برپا شد، بیان نمود: در پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان بعضی از از شرکت های هواپیمایی، هتل ها و ... هم حضور داشتند که غرفه های آن ها با استقبال خوبی روبرو شد.

وبلاگ لاوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فروش 6 میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 6 میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع دستی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید