مازندران، فرکی: خوش شانس بودیم حتی می توانستیم برنده بازی مقابل نساجی باشیم، صلاح تیم را در این دیدیم که شیخ ویسی تعویض گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد تیمش اگر خوش شانس تر بود می توانست در دیدار خارج از خانه مقابل نساجی مازندران پیروز گردد.

مازندران، فرکی: خوش شانس بودیم حتی می توانستیم برنده بازی مقابل نساجی باشیم، صلاح تیم را در این دیدیم که شیخ ویسی تعویض گردد

به گزارش وبلاگ لاوان از قائمشهر، حسین فرکی پس از شکست 4 بر 3 تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: بازی با هفت گل گویای همه چیز است. بازی زیبا و قشنگی بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. ما بسیار مصمم بودیم که بدون عقب نشینی نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم. بچه ها هم این کار را به خوبی در ابتدا انجام دادند، اما در ادامه دو گل دریافت کردیم که تمرکز تیم مان را به هم زد.

وی اضافه نمود: بین دو نیمه به بچه ها گفتیم که چیزی نداریم از دست بدهیم، ولی متأسفانه بر عکس نیمه اول در 10 دقیقه اول دچار اشتباه شدیم و بازی 4 بر یک شد. در ادامه بچه ها زحمت زیادی کشیدند. در این شرایط سخت مقابل طرفداران و تیم قابل احترام نساجی نتیجه را 4 بر 3 کردیم و خیلی خوب به بازی برگشتیم. به نظرم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم حتی بازی را ببریم. دو موقعیت خوب هم در ادامه خراب کردیم. در 20 دقیقه پایانی خیلی عالی بازی کردیم. به نساجی تبریک می گویم، ولی برداشت من این است که چهار گل به نساجی هدیه کردیم و در مقابل سه گل زدیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص جو استادیوم قائمشهر گفت: در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم و تشکر کردم از طرفداران خیلی خوب نساجی. ما سال گذشته هم با اینکه بازی را واگذار کردیم، اما طرفداران نساجی تیم خودشان را تشویق کردند. در اواخر بازی سال گذشته هم اتفاقاتی افتاد که بازیکن ما دو جلسه به خاطر آن محروم شد، اما طرفداران کار خودشان را انجام دادند و تیم محبوب شان را تشویق کردند. امروز هم جو قشنگی در استادیوم بود. این برای ما هم خوب است که استادیوم پُر گردد و تماشاگر تیمش را تشویق کند. ما هم از این جو لذت می بریم، چون بازی بدون تماشاگر دلچسب نیست. قشنگی فوتبال به تماشاگر است. ما این شانس را نداریم تا از حمایت طرفداران بهره ببریم، اما از بازی مقابل تیم های پرطرفدار لذت می بریم.

فرکی در خصوص تعویض شیخ ویسی پس از دریافت گل چهارم عنوان نمود: به هرحال همان طور که من گفتم ما چهار بار در این بازی اشتباه داشتیم و در ادامه هم ممکن بود این اتفاق رخ دهد. در خصوص تعویض شیخ ویسی هم باید بگویم احساس کردیم او شرایط روحی خوبی ندارد و صلاح تیم را در این دیدیم که تعویض گردد. ما امینی را وارد دروازه کردیم، گلری که فصل گذشته دروازه بان اول ما بود.

در ادامه خبرنگاری در خصوص داوری دیدار نساجی مازندران - پیکان از فرکی سؤال پرسید که مدیررسانه ای تیم فوتبال پیکان از سرمربی تیمش خواست به این سؤال پاسخی ندهد.

سرمربی تیم پیکان در خصوص عملکرد خط دفاع تیمش هم گفت: تمام تیم ما کوشش خودش را انجام داد. من روی این موضوع که دروازه بان ما روی گل مقصر است یا خط دفاع، تمرکز ندارم. به هرحال ممکن است یک روز بازیکن تمرکز نداشته باشد و ما هم به همین خاطر اقدام به تعویض دروازه بان کردیم. در خصوص دفاع هم باید بگویم بعد از اشتباهات مان و دریافت چهار گل بدون اشتباه عمل کردیم و توانستیم دو گل بزنیم. اینکه من به دفاع ایرادی وارد نمی کنم، به این خاطر است که ما تیمی هستیم که احتیاج به زمان داریم تا نقاط ضعف مان را رفع کنیم. ما امروز جابر انصاری، فراز امامعلی و اسماعیل شریفات را در اختیار نداشتیم و مطمئنم در ادامه شرایط تیم مان بهتر خواهد شد و نقاط ضعف مان را رفع خواهیم کرد. امروز متأسفانه تمام اشتباهات مان تبدیل به گل شد و این از بدشانسی ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مازندران، فرکی: خوش شانس بودیم حتی می توانستیم برنده بازی مقابل نساجی باشیم، صلاح تیم را در این دیدیم که شیخ ویسی تعویض گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، فرکی: خوش شانس بودیم حتی می توانستیم برنده بازی مقابل نساجی باشیم، صلاح تیم را در این دیدیم که شیخ ویسی تعویض گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید