مرکز خرید سرعین : آشنایی با مراکز خرید در سرعین

به گزارش وبلاگ لاوان، سرعین از زیباترین شهرهای اردبیل است که با آبگرم های فراوان و طبیعت زیبایش سالانه گردشگران بسیاری را جذب می نماید. با ما همراه شوید تا مراکز خرید سرعین را معرفی کنیم .

مرکز خرید سرعین : آشنایی با مراکز خرید در سرعین

مراکز خرید عظیم سرعین را بشناسید

سرعین همواره یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین شهر های گردشگری کشور بوده که بنا به جاذبه های طبیعی زیادی که دارد هر ساله پذیرای تعداد زیادی میهمان از شهر ها و کشور های مختلف است.

به همین دلیل ما برای هدایت بیشتر شما سعی داریم مراکز خرید مهم و عظیم این شهر را به شما معرفی کنیم. با ما در همراه باشید .

مرکز خرید مانائوس Manaus Plaza Shopping

مرکز خرید مانائوس : این مرکز خرید به شهر نزدیک بوده و یکی از عظیم ترین ساختمان های تجاری این شهر است، البته نام مانائوس از یک شهر برزیلی گرفته شده و می تواند محل خوبی برای خرید انواع اقلام باشد.

مرکز خرید اوراپارک Aupark Shopping Center

مرکز خرید اوراپارک : این مرکز خرید یکی از جالب ترین بخش های شهر سرعین است که می توانید سوغاتی های زیادی را در آن تهیه نموده و بیشتر روی خوراکی های معروف و محبوب شهر سرعین متمرکز شوید!

مرکز خرید آدنا مال سرعین

مجتمع تجاری و مرکز خرید آدنامال در میدان سیمرغ سرعین واقع شده است. در این مجتمع تجاری تفریحی ، علاوه بر فروشگاه های متعدد، شهربازی ، مرکز نوازش حیوانات (زوفان) ، بیلیارد ، فودکورت و غیره نیز جهت رفاه حال مراجعه کنندگان ، وجود دارد.

اگر در خلال سفر به سرعین برای خرید سوغات به دنبال مراکز خرید هستید، پیشنهاد می کنیم سری به مرکز خرید آدنا بزنید.

مرکز خرید آدنا مال یکی از بهترین پاساژهای شهر سرعین است که در میدان سیمرغ این شهر واقع شده است. در مغازه های آن می توانید انواع پوشاک، بدلیجات، اسباب بازی، لوازم آرایشی و ... را به بهترین قیمت خریداری کنید.

مرکز خرید آدنامال همواره شلوغ و پر رفت آمد است، علت آن هم به خاطر سرزمین حیوانات زو فان، کلوب ورزشی، فودکورت، بیلیارد و رستورانی است که در این مجموعه قرار دارند. پس اگر در کنار خرید، فعالیت های تفریحی دیگری هم مدنظرتان است، حتماً سری به مرکز خرید آدنا بزنید.

مرکز خرید لاله سرعین

مجتمع خدماتی تجاری لاله در سرعین, یکی از پاساژهای قدیمی در شهر سرعین است که معمولا توقف گاهِ مسافران تعطیلات می باشد.

اینجا با اینکه زیاد عظیم نیست اما می توانید از مغازه های صنایع دستی و زیورآلات گرفته تا پوشاک و ساز موسیقی و خوراکی ها رو ببینید.

یکی از معروف ترین مغازه های اینجا زیورآلات و نقره فروشی است که درست بعد از وارد شدن به پاساژ, سمت چپ تان خواهید دید.

و یک مغازه قشنگ دیگر هم تو راهروی اصلی به سمت پایین هست که کارهای فوق العاده قشنگ مرمر می فروشد. از میوه های تزئینی مرمری گرفته تا ساعت و ...

بازار اطلس سرعین

بازار اطلس یکی دیگر از مراکز خرید در شهر توریستی سرعین می باشد. که توصیه می گردد در سفر به سرعین اگر قصد خرید و پاساژ گردی داشتید حتما به این مرکز خرید هم سری بزنید. دیدن این پاساژ خالی از لطف نیست .

آدرس بازار اطلس سرعین : سرعین - میدان گامیشگلی -. خیابان ولیعصر

تلفن بازار اطلس سرعین : 04533249630

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم

به "مرکز خرید سرعین : آشنایی با مراکز خرید در سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سرعین : آشنایی با مراکز خرید در سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید