مینگ، چی کو: نسل بعدی هوم پاد اپل با نمایشگر 7 اینچی در سال 2024 عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ لاوان، به گفته مینگ-چی کو، اپل در حال حاضر روی نسخه ای از اسپیکر هوشمند هوم پاد (HomePod) خود کار می نماید که دارای نمایشگر داخلی 7 اینچی است. انتظار می رود تا این اسپیکر هوشمند نو در نیمه اول سال 2024 وارد بازار گردد.

مینگ، چی کو: نسل بعدی هوم پاد اپل با نمایشگر 7 اینچی در سال 2024 عرضه می گردد

شرکت Tianma، فراوریکننده نمایشگر چینی برای اولین بار وارد زنجیره تأمین اپل خواهد شد و پنل های این دستگاه را فراوری می نماید.

به گفته مینگ-چی کو، اپل در حال حاضر روی نسخه ای از اسپیکر هوشمند هوم پاد (HomePod) خود کار می نماید که دارای نمایشگر داخلی 7 اینچی است. انتظار می رود تا این اسپیکر هوشمند نو در نیمه اول سال 2024 وارد بازار گردد.

طبق نوترین پستی که به وسیله کو در Medium منتشر شده، شرکت Tianma، فراوریکننده نمایشگر چینی برای اولین بار وارد زنجیره تأمین اپل خواهد شد و به بهره بردار نو استراتژی بازسازی شده خانه هوشمند اپل تبدیل می گردد. او پیش بینی کرد که این شرکت تأمین کننده انحصاری پنل اسپیکر هوشمند آینده اپل خواهد بود.

کو یادداشت می نماید:

هوم پاد نو مبتنی بر نمایشگر می تواند یکپارچگی دقیق تر با سایر محصولات سخت افزاری اپل را امکان پذیر کند و تغییر قابل توجهی در استراتژی خانه های هوشمند این شرکت ایجاد کند.

این امر بعلاوه اپل را در ردیف سایر نام های بزرگ، از جمله گوگل و آمازون قرار می دهد که قبلاً اسپیکر های هوشمند مجهز به نمایشگر خود را به بازار عرضه نموده اند.

درباره شرکت Tianma نیز گفته شده که در حال حاضر به فراوری پنل گوشی های هوشمند اندرویدی مشغول است و می تواند در آینده مسیری مشابه BYD و BOE را طی کند. علاوه بر این، شرکت چینی اگر پنل های قابل قبولی برای اسپیکر های هوم پاد اپل فراوری کند، ممکن است در آینده بتواند سفارش های پنل دستگاه های آیپد غول فناوری را نیز دریافت کند.

اپل تا به امروز سه اسپیکر با برند هوم پاد روانه بازار نموده است. با این حال، کوپرتینویی ها فراوری هوم پاد اصلی را در مارس 2021 متوقف کردند، اما نسل دوم هوم پاد و هوم پاد مینی همچنان به ترتیب با قیمت 299 و 99 دلار در بازار به فروش می رسند.

در سال 2021، مارک گورمن از بلومبرگ برای اولین بار اشاره نموده بود که اپل در حال کار روی مدل های نو هوم پاد با نمایشگر و دوربین است. او بعلاوه گفته بود که اپل میخواهد قابلیت چند لمسی را در دسترس هوم پاد قرار دهد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "مینگ، چی کو: نسل بعدی هوم پاد اپل با نمایشگر 7 اینچی در سال 2024 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ، چی کو: نسل بعدی هوم پاد اپل با نمایشگر 7 اینچی در سال 2024 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید