یک نمایشگاه تاثیرات تغییرات اقلیمی را به روشی تازه به نمایش میگذارد

به گزارش وبلاگ لاوان، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، یک نمایشگاه تاثیرات تغییرات اقلیمی را به روشی نو به نمایش میگذارد.

یک نمایشگاه تاثیرات تغییرات اقلیمی را به روشی تازه به نمایش میگذارد

زمین آرام عنوان نمایشگاه هنری در شهر نیویوک است که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای افزایش سطح آگاهی درباره تاثیرات تغییرات اقلیمی برگزار شده است.

بازدیدنمایندگان از این نمایشگاه همزمان با بازدید از اتاق های مختلف نمایشگاه که در آنها آثار هنری چیدمان قرار داده شده است، از هدست های واقعیت مجازی نیز استفاده می نمایند تا آثار هنری چیدمان زنده به نظر برسند.

یکی از آثار هنری چیدمان که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، اثری است که با استفاده از 44000 کیسه پلاستیکی ساخته شده است. در استان نیویورک، پیش از ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی این تعداد کیسه پلاستیکی در هر دقیقه استفاده میشد.

مسئولان برگزاری این نمایشگاه قصد داشتند این نمایشگاه را به روشی برگزار نمایند که کسل نماینده نباشد، بنابراین واقعیت افزوده را نیز در این نمایشگاه گنجاندند.

در این نمایشگاه زیست بوم هایی همانند جنگل و اقیانوس در کنار مسائل مربوط به محیط زیست همانند استفاده از لوازم یکبار مصرف پلاستیکی و ماهیگیری بیش از حد به نمایش گذاشته می شوند.

سود حاصل از فروش بلیت های این نمایشگاه صرف کاشت درختان مانگرو می گردد که در ذخیره کربن گرم نماینده اقلیم بهتر از سایر درختان عمل می نمایند.

منبع: همگردی

به "یک نمایشگاه تاثیرات تغییرات اقلیمی را به روشی تازه به نمایش میگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نمایشگاه تاثیرات تغییرات اقلیمی را به روشی تازه به نمایش میگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید