نگاهی به تفاوت هتل های اصفهان و کیش

به گزارش وبلاگ لاوان، کیش و اصفهان به عنوان دو قطب مهم گردشگری کشور، هتل های متنوعی دارند که به مسافران اجازه می دهند با فراغ بال محل اقامت خودشان را انتخاب کنند.

نگاهی به تفاوت هتل های اصفهان و کیش

به گزارش وبلاگ لاوان، کیش و اصفهان به عنوان دو قطب مهم گردشگری کشور، هتل های متنوعی دارند که به مسافران اجازه می دهند با فراغ بال محل اقامت خودشان را انتخاب کنند. اما ممکن است تنوع بالا، رزرو هتل کیش و هتل اصفهان را برای شما سخت کند. اصفهان شهری تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان برای فرهنگ دوستان است. در آن سمت کیش، جزیر ه ای زیبا در آب های نیلگون خلیج فارس است که تفریحات آبی و مراکز خرید بین المللی را در اختیار مسافران می گذارد. در اینجا نگاهی به بهترین هتل های کیش خواهیم انداخت و آن ها را با هتل های شهر اصفهان مقایسه می کنیم.

بررسی هتل های کیش

کیش، جزیره محبوب و پرطرفداری است که در هر چهار فصل سال هم گردشگران زیادی را به خودش می بیند. تنوع بالای هتل ها، دست مسافران را برای انتخاب هتل در این جزیره زیبا باز می گذارد. از هتل های ساحلی گرفته که به تفریحات آبی خلیج فارس نزدیک ترند تا هتل هایی که در مرکز جزیره قرار گرفته اند و در نزدیکی مراکز تجاری بین المللی کیش قرار دارند، همگی می توانند اقامتی رویایی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان بیاورند.

هتل داریوش

هتل پنج ستاره داریوش با الهام از سبک معماری تخت جمشید طراحی شده و المان های دوران هخامنشی از حیاط و لابی هتل گرفته تا اتاق های آن ملموس است. در ساخت این هتل از ستون ها، سرستون ها، تندیس ها و سنگ نگاره های هنر دست سنگ تراشان ایرانی استفاده شده که یادآور کاخ های آپادانا و تچر در تخت جمشید هستند. موقعیت مکانی این هتل در بین هتل های کیش به گونه ای است که دسترسی به نقاط گردشگری جزیره از جمله پارک دلفین ها، مرکز خرید مروارید، پارک ساحلی مرجان و غیره را آسان می کند. هتل لوکس داریوش از 184 اتاق و سوئیت مجلل برخوردار است که منظره ها چشم نوازی به سمت دریا یا باغ دارند. از نظر امکانات هم باید به غواصی اختصاصی، سالن ماساژ تایلندی، استخر، آلاچیق ساحلی، تفریحات آبی، پینت بال و غیره اشاره کرد.

هتل ترنج

یکی دیگر از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش که هنگام رزرو هتل کیش می توانید توجه ویژه ای به آن داشته باشید، هتل دریایی پنج ستاره ترنج است که افتتاح آن به سال 1394 بازمی شود. این هتل به سبک هتل های جزیره مالدیو، روی آب بنا شده و سوئیت های آن همگی از کف شیشه ای برخوردارند که به لطف آن جهان زیر آب در زیر پاهای شماست. سوئیت های هتل ترنج انواع مختلفی دارند که شامل دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته با منظره دریا، سوئیت رویال با منظره دریا و سوئیت امپریال با منظره دریا می شوند. سالن ماساژ، سالن اسپا، سالن کنفرانس، بازی های ساحلی و آتلیه عکاسی از جمله امکانات این هتل لوکس و بی نظیر است. ترنج، یکی از متفاوت ترین هتل های کیش است که می تواند برای شما خاطرات بسیار شیرینی را از سفر به یک شهر جنوبی رقم بزند.

بررسی هتل های اصفهان

سفر به اصفهان، یکی از خاطره انگیزترین سفرهایی خواهد بود که می توانید در کنار خانواده خود تجربه کنید. اصفهان شهری تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان است که در هر گوشه و کنار این شهر المانی از فرهنگ اصیل ایرانی دیده می شود. برای بسیاری از مسافران هنگام رزرو هتل های اصفهان، نزدیک بودن آن به جاذبه های گردشگری اهمیت زیادی دارد. عمده این اماکن در مجاورت رودخانه زاینده رود قرار گرفته اند، حتی خود برخی از اقامتگاه های شهر اصفهان مثل هتل عباسی با قدمت بیش از 3 قرن نیز جزو جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند. در ادامه بیشتر به بررسی هتل های اصفهان خواهیم پرداخت و می توانید از نظر امکانات آن ها را با هتل های کیش نیز مقایسه کنید.

هتل عباسی

هتل پنج ستاره عباسی با قدمتی 300 ساله، در یکی از بهترین خیابان های اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. این هتل در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد؛ اما در طول تاریخ دو مرتبه، یکی در سال 1351 و دیگری 1390 بازسازی شده است. هتل عباسی به عنوان یکی از زیباترین هتل های جهان با 225 اتاق و واحد اقامتی سالانه از مسافران زیادی میزبانی می کند. اتاق های این هتل منظره ای زیبا به سمت باغ و گنبد فیروزه ای رنگ مسجد چهارباغ اصفهان دارند. این هتل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته پردیز، سوئیت دو نفره قاجار، سوئیت دو نفره پردیس و آپارتمان دو خوابه را ارائه می کند. از امکانات آن هم می توان به چایخانه سنتی، رستوران بام، استخر و اینترنت نامحدود رایگان در لابی اشاره کرد.

هتل کوثر

یکی دیگر از هتل های شهر اصفهان که هنگام رزرو هتل اصفهان می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد، هتل کوثر است. این مجموعه اقامتی سال 1347، در زمینی روبه روی سی و سه پل و با مساحت بیش از یک هکتار بنا شده است. این هتل زیبا که در ساخت آن از فیروزه به عنوان یکی از المان های تاریخی فرهنگ ایران استفاده شده، با هفت طبقه و 225 اتاق از مهمانان میزبانی می کند. انواع اتاق های دو تخته ساختمان فیروزه، دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک 2 نفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه در دسترس مسافران قرار گرفته است. امکاناتی مثل اینترنت نامحدود رایگان در لابی، رستوران، استخر، جکوزی، اتاق ماساژ، صرافی و خدمات تور را هم در اختیار مسافران می گذارد. بررسی این هتل ها نشان می دهد، برخلاف هتل های کیش که روی طراحی مدرن و تفریحات آبی متمرکز هستند، هتل های اصفهان می خواهند فرهنگ و تمدن اصیل و ایرانی در دوره صفویه را به نمایش بگذارند و تجربه متفاوتی را برای شما رقم بزنند.

اگر مسافر شهر تاریخی و بی نظیر اصفهان و یا جزیره زیبای کیش در مجاور آب های نیلگون خلیج فارس هستید، تحقیق و انتخاب هتل متناسب با بودجه و امکانات مورد نیاز شما اهمیت زیادی در خلق خاطرات شیرین دارد. خوشبختانه تکنولوژی باعث آسان تر شدن این کار شده است. شما با استفاده از سامانه های رزرو هتل مثل اسنپ تریپ می توانید تمام هتل های شهر مورد نظر خود را از نظر امکانات، قیمت اتاق ها و تصاویرشان بررسی کرده و با چند کلیک ساده، بهترین هتل را برای اقامت خود و عزیزانتان انتخاب کنید. سامانه آنلاین اسنپ تریپ چه برای رزرو هتل کیش و چه رزرو هتل اصفهان در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شماست.

منبع: دنیای سفر

به "نگاهی به تفاوت هتل های اصفهان و کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تفاوت هتل های اصفهان و کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید