آئودی RS Q8 منصوری؛ ظاهری خیره کننده با رنگ سبز و فیبر کربن

به گزارش وبلاگ لاوان، منصوری اولین بار در اواخر سال 2020 از آئودی RS Q8 اصلاح شده خود رونمایی کرد و به تازگی کار ساخت آخرین نمونه خود را به خاتمه رسانده است، این بار با نمای بیرونی ویژه و چشم نواز تزئین شده است.

آئودی RS Q8 منصوری؛ ظاهری خیره کننده با رنگ سبز و فیبر کربن

هر کسی که با کارهای منصوری آشنا باشد، می داند که این تیونر عادت دارد که وسایلی که در حال حاضر قابل تحسین هستند را به شکلی بیشتر از حد افزایش دهد. او همین کار را با این RS Q8 انجام داده است و آن را با یک رنگ سبز تیره، رنگ نموده است که با استفاده از بسیاری از جزئیات زرد متضاد شده است. این جزئیات زرد را می توان در آینه های جانبی، سایه های جانبی و یک خط طولی برجسته که در قسمت جلو، سقف و بالانوار خودرو قرار گرفته است، مشاهده کرد.

بعلاوه، تیونر آلمانی یک بدنه نو جامع برای آئودی طراحی نموده است. قسمت جلو به خاطر وجود یک دیفیوزر کربن فایبر، تیغه های کربن فایبر و مشابهت طراحی با توری های هوا ورودی بالایی لامبورگینی اوروس به خصوص مجذوب کننده است.

تغییرات در بیرون خودرو در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که می توانید سرنو اتصال کربن فایبر به سقف، دیفیوزر کربن فایبر و چهار عدد لوله تازه را مشاهده کنید.

موتور RS Q8، یعنی موتور V8 دوتوربو 4.0 لیتری که قابلیت های آن به طور عمومی 591 اسب بخار و 590 پوند-فوت (800 نیوتن-متر) است، نیز تنظیماتی دریافت نموده است. ترکیب یک سیستم خروجی عملکرد بالا و یک واحد کنترل الکترونیکی تیون شده به این معناست که حالا قدرت موتور V8 به 769 اسب بخار و 738 پوند-فوت (1,000 نیوتن-متر) افزایش یافته است. بنابراین، این اس یو وی فوق العاده حالا قادر است در 3.3 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و به سرعت بالای 198 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) ادامه دهد.

بعلاوه تغییراتی در داخل خودرو صورت گرفته است. این تغییرات شامل نوارهای کربن فایبری نو در فرمان و صفحه داشبورد، دوخت زرد متضاد برجسته و یک دکمه نو آغاز/توقف موتور که بر روی سقف قرار گرفته است، می گردد.

منبع: فوت و فن / carscoops.com

به "آئودی RS Q8 منصوری؛ ظاهری خیره کننده با رنگ سبز و فیبر کربن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی RS Q8 منصوری؛ ظاهری خیره کننده با رنگ سبز و فیبر کربن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید