آیفون 2نفر را از مرگ نجات داد!

به گزارش وبلاگ لاوان، زومیت نوشت: در تصادف دو خودرو BMW، قابلیت تشخیص تصادف آیفون به عنوان قهرمان داستان عمل کرد.

آیفون 2نفر را از مرگ نجات داد!

اپل برای اولین بار در گوشی های آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از قابلیت تشخیص تصادف رونمایی کرد. گوشی های آیفون و اپل واچ هایی که پس از سری آیفون 14 معرفی شدند، از این قابلیت برخوردار هستند.

کاربری در شبکه اجتماعی ردیت، پستی منتشر و در آن از اپل برای نجات دادن جانش تشکر کرد. این فرد مسافر خودرو BMW E92 بود و با BMW E90 تصادف کرد. او در ردیت نوشت: اولین تصادف رانندگی خود را به عنوان یک مسافر تجربه کردم؛ پزشکان از اینکه تنها با چند شکستگی از آن حادثه جان سالم به در بردیم، شگفت زده شده اند. از اپل برای تماس با اورژانس تشکر می کنم.

قابلیت تشخیص تصادف آیفون برای والدین فرد مجروح که گوشی اندرویدی داشته اند، پیام فرستاده است. هنگامی که تصادف صورت می گیرد، آیفون و اپل واچ از طریق حسگر تشخیص تصادف از آن مطلع می شوند و به فردی که از قبل تعیین کرده اید، موقعیت مکانی را می فرستد. این اطلاعات همراه با اطلاعات مهم پزشکی برای اورژانس هم قابل نمایش است.

با توجه به قیمت آیفون، وجود این قابلیت در گوشی های اپل زیاد دور از انتظار نیست. تشخیص تصادف سال ها قبل از آیفون در گوشی های اندرویدی حضور پیدا کرده بود؛ معمولاً قیمت گوشی های اندرویدی مجهزبه تشخیص تصادف از قیمت آیفون کمتر است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون 2نفر را از مرگ نجات داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 2نفر را از مرگ نجات داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید